بیوگرافی دژان ساویسویچ

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دژان ساویسویچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دژان ساویسویچ (زاده ۱۵ سپتامبر ۱۹۶۶ در تیتوگراد)، هافبک سابق یوگسلاو و از ستارگان دهه ۹۰ ستاره سرخ بلگراد و آ.ث. میلان است.

زندگینامه دژان ساویسویچ

بیوگرافی دژان ساویسویچ

فعالیت ورزشی

او همچنین در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ سرمربی تیم ملی یوگسلاوی / صربستان و مونته‌نگرو بود.

توپ طلا

او در سال ۱۹۹۱ در رقابت با ژان پیر پاپن فرانسوی برای تصاحب توپ طلای اروپا ناکام ماند و رتبه دوم را کسب کرد.

ستاره ی بی ادعا

دژان ساويسويچ (Dejan Savicevic ) (يوگسلاوي ، متولد ۱۹۶۶ ) باشگاه ها :بودوسنست تيتوگراد (۱۹۸۸ ـ ۱۹۸۲ )، ستاره ي سرخ بلگراد (۱۹۹۲ ـ ۱۹۸۸ )، آ .ث ميلان (۱۹۹۹ ـ ۱۹۹۸ )، راپيدوين (۲۰۰۱ ـ ۱۹۹۹ ) بازي ملي :۵۶ (۲۰ گل زده ) اين يوگسلاو با استعداد ، در ستاره ي سرخ بلگراد بازيکن ميانه ي ميدان بود . او همراه با اين تيم در سال ۱۹۹۱ مارسي را در ضربات پنالتي شکست داد و جام اروپا را بالاي سر برد .وي در سال ۱۹۹۲ در ازاي ۴ ميليون پوند به آ.ث ميلان منتقل شد .جسارت در دريبل زدن ، اعتماد به نفس بالا و استعدادش براي گلزني در آ .ث ميلان براي او لقب «نابغه » را به ارمغان آورد .

او در فينال جام اروپا در سال ۱۹۹۴ ، که به شکست ۰ ـ ۴ بارسلونا از ميلان منجرشد يک گل به ياد ماندني زد و دومين مدال جام اروپايي را به کلکسيون خود اضافه کرد .وي ميلان را در سال ۱۹۹۸ ترک کرد و به ستاره ي سرخ بازگشت سپس به عنوان کاپيتان تيم انتخاب شد .اما اين دوره حضور او در ستاره سرخ کوتاه بود و اين تيم را ترک کرد و در سال ۱۹۹۹ به راپيدوين پيوست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سباستین جووینکو

مچکر دژان، برای لحظه های نابی که برای فوتبال رقم زدی!!

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دژان ساویسویچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه