بیوگرافی ماکسی رودریگز

5 سال پیش
3/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ماکسی رودریگز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ماکسیمیلیانو روبن «ماکسی» رودریگز (اسپانیایی: Maximiliano Rubén “Maxi” Rodríguez؛ زادهٔ ۲ ژانویهٔ ۱۹۸۱) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که هم‌اکنون برای تیم آرژانتینی نیولز اولد بویزبازی می‌کند.

زندگینامه ماکسی رودریگز

بیوگرافی ماکسی رودریگز

فعالیت ورزشی

وی همین‌طور ۵۷ بار برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفته و ۱۶ گل به ثمر رسانده‌است.

رودریگز در سال ۲۰۰۱ به همراه تیم ملی جوانان آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتبال جوانان شد. گل رودریگز در ترکیب تیم ملی آرژانتین به مکزیک در یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ یکی از زیباترین گل‌های آن بازی‌ها بود. او همچنین از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ کاپیتان تیم اتلتیکو مادرید بود.

ماکسی رودریگز بازیکن تیم ملی آرژانتین در مورد هموطنش مسی گفت : ” مسی به عنوان یک فرد از شخصیت فوتبالی اش بهتر است . هر کسی قادر نیست اینگونه فشاری که به دلیل معرفی او به عنوان بهترین فوتبالیست متحمل میشود را تحمل نماید ” .

توپ طلا : ” من دوست داشتم با اینیستا و ژاوی هم تیمی بودم . آنها واقعا شایسته ی کسب توپ طلا بودند اما از شانس آنها در دوره ای فوتبال بازی کردند که مسی حضور داشت ” .

وی در ادامه افزود : ” در آرژانتین اما به جای لذت بردن از فوتبال مسی شروع به مقایسه میکنند . برای او بهتر است در بارسلونا بماند ” .

تعریف از سیمئونه

ماکسی رودریگز، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید که در حال حاضر در نیولز اولد بویز آرژانتین بازی می‌کند عنوان کرد که تیم دوم شهر مادرید حالا به واسطه دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی خود اعتباری در حد یک مدعی عنوان قهرمانی پیدا کرده است و به همین دلیل هم باید برای ادای احترام به دستاورهای وی، مجسمه این مربی ساخته شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امید نمازی
به گزارش goal

اتلتیکو از زمانی که سیمئونه روی نیمکت مربی گری این تیم نشسته در این پنج فصل موفق به فتح لالیگا، لیگ اروپا، کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا و سوپرکاپ اسپانیا شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده که با توجه به تاریخ اتلتیکو، دستاوردهایی عظیم به شمار می‌رود. اتلتیکو با سیمئونه حالا در تمام رقابت‌ها مدعی عنوان قهرمانی‌ست و با داشتن سبکی منحصر به فرد، کار را برای همه تیم‌های بزرگ دشوار کرده است.

در چنین قابی، ماکسی رودریگز، هافبک ۳۵ ساله آرژانتینی که خود سابقه پنج فصل بازی در ویسنته کالدرون را در کارنامه دارد معتقد است اعتباری که سیمئونه به اتلتیکو داده مستحق این است که باشگاه، مجسمه او را به نشانه ادای احترام به وی بسازد:

برای ادای احترام به دستاوردهای سیمئونه باید مجسمه او ساخته شود. زمانی که من در اتلتیکو بودم، تیم، فاقد کیفیت لازم بود اما در این چند سال و با چولو، جهشی عظیم در کیفیت تیم به وجود آمده است. اتلتیکو مطمئنا همواره یکی از تیم‌های خوب لالیگا بوده؛ اما در زمان من بیشتر به یک غول خفته می ماند. حالا و به کمک تئوریسینی چون سیمئونه، اتلتیکو چیزی برای غبطه خوردن نسبت به رئال مادرید یا بارسلونا ندارد.

رقابت کردن با این دو باشگاه بسیار دشوار است

اما تیمی که چولو ساخته حالا یک عنوان قهرمانی

لالیگا دارد و دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا

راه پیدا کرده که کار بسیار بسیار دشواری‌ست.

سیمئونه یک نابغه و فردی باانگیزه‌ست. این

شانس را داشتم که چند جلسه تمرینی زیر

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهنام سراج

نظر او کار کنم و تفاوتی وجود نداشت. برای سیمئونه، مربی گری یک شغل نیست؛ یک سبک زندگی‌ست.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماکسی رودریگز
3/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه