بیوگرافی مارتین دمیکلیس

5 سال پیش
بیوگرافی مارتین دمیکلیس
Rate this post

بیوگرافی مارتین دمیکلیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارتین گستون دمیکلیس (اسپانیایی: Martín Gastón Demichelis؛ زادهٔ ۲۰ دسامبر ۱۹۸۰) بازیکن فوتبال سابق اهل آرژانتین است.

زندگینامه مارتین دمیکلیس

بیوگرافی مارتین دمیکلیس

فعالیت ورزشی

وی سابقه عضویت در تیم‌های ریور پلاته، بایرن مونیخ، مالاگا، اتلتیکو مادرید، منچستر سیتی و اسپانیول را دارد.

خداحافظی از فوتبال

مارتین دمیکلیس، مدافع ۳۶ ساله آرژانتینی مالاگا که سابقه حضور در تیم های بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی را در کارنامه دارد در کنفرانس خبری خداحافظی خود از میادین فوتبال را اعلام کرد:

باید صادق باشم و قدرت لازم در پاهایم برای ادامه فوتبال بازی کردن را از دست داده ام. از شما هواداران مالاگا که به این جا آمدید و از من حمایت کردید، تشکر می کنم. مالاگا به من اعتماد کرد و به من این فرصت را داد تا این مرحله به بازی کردن ادامه دهم. رویای من خداحافظی از فوتبال در مالاگا بود و این باشگاه جایگاه خاصی در قلب من دارد. افتخار می کنم که با پیراهن مالاگا بازنشسته می شوم. برای همیشه یک هوادار مالاگا و حامی این تیم خواهم بود.

تعریف و تمجید از فن خال

مارتین دمیکلیس پیش از دیدار برابر هلند گفت: فان خال بهترین مربی‌ای است که من در دوران ورزشی‌ام دیده‌ام. من در بایرن مونیخ این فرصت را داشتم که با فان‌خال کار کنم. باید بگویم که تجربه فوق‌العاده‌ای از کار کردن با فان خال به دست آوردم. او مربی‌ای بسیار ویژه‌ای است و همیشه به خوبی به جزئیات توجه می‌کند. از همان موقع می‌دانستم که فان خال از چه مهارتی در مربی‌گری برخوردار است. خوشحالم که او اکنون با هلند نتایج خوبی در جام جهانی کسب کرده. شور و شوقی که فان خال دارد همیشه به خوبی به بازیکنانش منتقل می‌شود و آن را می‌توانید در زمین مسابقه ببینید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرش رضاوند

مدافع تیم ملی آرژانتین درباره بازی حساس با هلند گفت: آن‌ها تیمی فیزیکی و در عین حال تکنیکی هستند. به هیچ وجه بازی آسانی برابر هلند نخواهیم داشت معتقدم که ۹۰ دقیقه سخت و دشوار انتظار ما را می‌کشد. امیدوارم در نهایت این تیم ما باشد که پیروز از زمین مسابقه خارج می‌شود. ما تا اینجا توانسته‌ایم تمام بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما در بازی مهمی برابر هلند بازی‌های گذشته دو تیم هیچ تاثیری در سرنوشت مسابقه ندارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارتین دمیکلیس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه