بیوگرافی آلبرتو زاکرونی

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی آلبرتو زاکرونی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آلبرتو زاکرونی (به ایتالیایی: Alberto Zaccheroni) (متولد ۱ آوریل ۱۹۵۳) بازیکن و مربی فوتبال اهل ایتالیا است.

زندگینامه آلبرتو زاکرونی

بیوگرافی آلبرتو زاکرونی

فعالیت ورزشی

او در تیم‌هایی چون ونیزیا، بولونیا، اودینزه، آ.ث. میلان، لاتزیو، اینتر میلان، تورینو، یوونتوس و تیم ملی ژاپن مربیگری کرده‌است.

نکته جالب در مورد او این است که گرچه مربی چندان بزرگی محسوب نمی‌شود، اما در تیم‌های بسیار مطرحی مربیگری کرده‌است.

از جمله مربیگری در هر سه باشگاه مطرح ایتالیا یعنی میلان و اینتر میلان و یوونتوس و همچنین در لاتزیو در دوران اوج قدرت این تیم مربیگری کرده‌است و تقریباً در اکثر این تیم‌ها نتایج نه چندان راضی کننده‌ای گرفته‌است.

او در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی امارات را بر عهده گرفت.

وی بعد از حذف شدن درنیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از قطر از سمت خود در تیم ملی امارات استعفا داد.

صحبت درباره پیشرفت فوتبال آسیا

سرمربی تیم ملی امارات در نشست خبری خود بر پیشرفت تیم‌های آسیایی تاکید و عنوان کرد، تیم تحت هدایت او نیز نسبت به دوره گذشته بهتر شده و مصدومیت را بهانه‌ای برای عدم کسب نتیجه خوب قرار نمی‌دهد.

آلبرتو زاکرونی سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: در ابتدا می‌خواهم از شانس تیمم برای موفقیت بگویم. ما به خوبی برای جام ملت‌ها آماده شدیم. اردوهای خوبی در امارات و خارج از امارات داشتیم و خوشبختانه حمایت لازم از ما شد تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. متاسفانه مصدومیت باعث شد چند بازیکن کلیدی خودمان را از دست بدهیم ولی به هیچ وجه نمی‌خواهیم این‌ها را بهانه قرار دهیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اروین انگاپت

آلبرتو زاکرونی در سال ۲۰۱۱ ژاپن را به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رساند و اکنون اماراتی‌ها امیدوار به همین موفقیت با او هستند. هرچند مصدومیت نفراتی چون عمر عبدالرحمان و اسماعیل احمد، کام میزبان رقابت‌ها را تلخ کرده است.

زاکرونی در بخش پایانی صحبت خود افزود: از آن زمان که من با ژاپن قهرمان آسیا شدم تغییرات زیادی در فوتبال آسیا رخ داده است. دیدن بازی‌های تیم‌های آسیایی در جام جهانی روسیه به من فهماند که چقدر فوتبال آسیا تغییر و در واقع پیشرفت کرده است. به نظر من فاصله تیم‌ها خیلی نزدیک است و تیمی که قهرمان شود با یک سری جزئیات کوچک به این مهم دست یافته است. تیم خودم هم خیلی بهتر شده و نسبت به دوره گذشته پیشرفت زیادی داشته است.

افتخارات ورزشی

مربیگری

باشگاهی

آ.ث. میلان
سری آ: ۹۹–۱۹۹۸

تیم ملی

تیم ملی ژاپن

جام ملت‌های آسیا: ۲۰۱۱
قهرمانی فوتبال شرق آسیا: ۲۰۱۳

فردی

مربی سال سری آ: ۱۹۹۹

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلبرتو زاکرونی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه