بیوگرافی پل گسکوین

5 سال پیش
بیوگرافی پل گسکوین
3.4/5 - (17 امتیاز)

بیوگرافی پل گسکوین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پل گسکوین (به انگلیسی: Paul Gascoigne) بازیکن فوتبال زادهٔ ۲۷ مه ۱۹۶۷ اهل کشور انگلستان بود که سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد.

زندگینامه پل گسکوین

بیوگرافی پل گسکوین

فعالیت ورزشی

وی در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۸ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال دانمارک انجام داد و با حضور در ۵۷ بازی ملی، در تاریخ ۲۹ مه ۱۹۹۸ واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال بلژیک برگزار کرد.

این بازیکن توانسته در بازی‌های ملی، ۱۰ گل به ثمر برساند.

زندگی شخصی

پل گاسکوئین چند سالی است به خاطر مصرف بیش از حد مشروبات الکلی دچار بیماری شدید شده است.

حاشیه ها

ستاره سال‌های گذشته تیم ‌ملی فوتبال انگلیس آخرین بازیکنی است که به علت تصمیمات نادرست، در شرایط اسفباری به سر می‌برد. هافبک بااستعداد انگلیسی خیلی زود به حاشیه رفت. به مصرف الکل و سیگار روی آورد و تمام سرمایه‌اش را از دست داد.
پل گسکوین بازیکنی است که در قلب بسیاری از فوتبال دوستان انگلیسی جا دارد و این به دلیل استعداد ناب فوتبالی اش بود. پل همیشه در زمین نشانه هایی از دیوانه بازی داشت اما خارج از زمین معلوم بود که مشکلات جدی ای دارد، او از انواع بیماری ها و اعتیادها در عذاب بود. پل با الکل و مواد مخدر جنگید. همیشه این امیدواری هست که او زندگی خود را سر و سامان دهد، اما هیچ گاه نشانه های پایداری دیده نمی شود. او دو بار هم ورشکست شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوئیس فابیانو

وی در ماه نوامبر ۲۰۱۸ به اتهام آزار جنسی محکوم شد و در ماه دسامبر ۲۰۱۸ در دادگاه محاکمه شد.

گاسکوئین در ۲۰ آگوست سال ۲۰۱۹ به خاطر اقدامی غیراخلاقی در یک قطار، توسط پلیس حمل و نقل بریتانیا دستیگر شده بود. پرونده او به دادگاه تیس ساید فرستاده شد که قاضی های دیوان عالی بریتانیا در آن قضاوت می‌کنند.

گاسکوئین پیشتر مدعی شده بود که پس از اینکه یک زن با اضافه وزن بالا، در قطار توسط عده ای، “گاو چاق” خطاب شده بود، او به شدت ناراحت شده و قصد دلجویی از او داشته ولی این زن از او به اتهام آزار جنسی شکایت می‌کند. با این حال، دادگاه در نهایت حکم به بی گناهی گاسکوئین داد و ستاره سابق و جنجالی فوتبال انگلیس، از یک خطر بزرگ گریخت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پل گسکوین
3.4/5 - (17 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه