بیوگرافی مارک اورمارس

5 سال پیش
بیوگرافی مارک اورمارس
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی مارک اورمارس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارک اورمارس (هلندی: Marc Overmars؛ زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۷۳) یک بازیکن فوتبال اهل هلند است.

زندگینامه مارک اورمارس 

بیوگرافی مارک اورمارس

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال هلند بازی کرده‌است؛ و به عنوان سریعترین بازیکن جهان نامبرده می‌شود.

صحبت در مورد پدیده های فوتبال

پیش از این شایعاتی درباره مذاکرات باشگاه آژاکس آمستردام و بارسلونا برای دریافت چند بازیکن جوان از بارسا توسط آژاکس به عنوان بازیکن قرضی مطرح شده بود. مدیر فوتبالی آژاکس، مارک اورمارس، حالا با تایید این شایعات، اذعان کرد که با بارسلونا به توافق رسیده تا چند نفر از بازیکنان جوان غول کاتالان امسال به عنوان بازیکن قرضی به آژاکس منتقل شوند.

ولی اورمارس به هواداران آژاکس اطمینان داد که باشگاه قصد ندارد به محلی برای پرورش استعدادهای جوان بارسلونا تبدیل شود و آکادمی جوانان مشهور و افسانه‌ای آژاکس هرگز رها نخواهد شد و به وقت به کار خود ادامه خواهد داد.

اورمارس در این باره گفت:” همه می‌دانند که ما و باشگاه بارسلونا روابط خوبی داریم. بارسلونا می‌خواهد ببیند ما حاضریم چند بازیکن جوان را به صورت قرضی از آنها بگیریم. البته هواداران بدانند که قرار نیست تعداد زیادی بازیکن از بارسا به اینجا بیاید. ما شعبه‌ای از بارسلونا نیستیم”.

مدیر فوتبالی آژاکس در ادامه گفت:” ما در آکادمی جوانان خودمان استعدادهای زیادی داریم. کسانی که از بارسلونا می‌آیند یا مسن‌تر از اینها هستند و یا جوانانی هستند که تازه استعدادشان کشف شده است. ولی فعلا در مورد جزئیات ریزتر این توافق مذاکراتی انجام نشده و صحبت‌های دو باشگاه در جریان است”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یوآخیم لوو
شایعه حضور در نیمکت آرسنال

باشگاه آژاکس این موضوع را تکذیب کرده ولی او در بین کاندیداهای اصلی مدیریت فوتبالی در آرسنال خواهد بود. رائول سانلهی،مدیر ورزشی باشگاه، در حال بررسی گزینه ها در این رابطه است و در اسپانیا نیز گزینه هایی زیر نظر دارد. جاش کروئنکه، یکی دیگر از گزینه هاست که احتمالا مذاکراتی با او انجام خواهد شد.

با این حال، اورمارس با توجه به فلسفه فوتبالی که در آژاکس و بارسلونا آموخته و همینطور تجربه حضورش در لیگ برتر و حضور ویژه اش با آرسنال، بهترین گزینه برای توپ‌چی ها به حساب می‌آید. او همچنین یک فصل در بارسلونا با سانلهی هم تیمی بوده و آشنایی بین این دو وجود دارد.

البته در نهایت حضور وی در آرسنال منتفی شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارک اورمارس
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه