بیوگرافی حکیم زیاش

5 سال پیش
بیوگرافی حکیم زیاش
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی حکیم زیاش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حکیم زیاش (زادهٔ ۱۹ مارس ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل مراکش است.

زندگینامه حکیم زیاش 

بیوگرافی حکیم زیاش

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به هیرنفین، توئنته، و آژاکس اشاره کرد.

تیم ملی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال مراکش بازی کرده‌است.

حکیم زیاش متولد کشور هلند در سال ۱۹۹۳ است و سابقه بازی در تیم های هیرنفین، تونته و آژاکس را دارد. پست کلیدی که او در ان بازی می کند هافبک هجومی است و بعد از بن عطیه و یونس بلهندا و اشرف الحکیمی از ستاره های تیم فوتبال مراکش است.

زیاش در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی هلند نیز دعوت شد اما او ترجیح داد برای سرزمین مادری اش بازی کند یعنی مراکش. زیاش در ۳۰ آگوست ۲۰۱۶ به تیم فوتبال آژاکس امستردام پیوست و تا سال ۲۰۱۲۱ نیز با این تیم قرارداد دارد.

این بازیکن جوان در سپتامبر ۲۰۱۵ از طریق شبکه های مجازی اعلام کرد که تیم ملی مراکش را برگزیده است و بعد از آن به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را به صورت دوستانه با ساحل عاج انجام داد که در ان بازی مراکش یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

این بازیکن ۱٫۸۰ سانت قد در حالی به مصاف تیم ملی ایران می رود که علیرضا جهانبخش که او نیز در لیگ هلند بازی می کند از ستاره های این لیگ بود.

حذف از لیگ قهرمانان

حکیم زیاش، ستاره مراکشی آژاکس می‌گوید به دلیل از دست دادن فرصت گلزنی در دیدار دیشب آژاکس و تاتنهام که به شکست ۳-۲ یاران او از تاتنهام و حذف آژاکس از لیگ قهرمانان اروپا انجامید فوق‌العاده ناراحت است و خود را مقصر می‌داند. زیاش به شوتی اشاره می‌کند که توسط او شلیک شد ولی به تیر دروازه تاتنهام برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوران بلان

زیاش بعد از بازی به خبرنگاران گفت:” این شکست برای ما سخت است. خیلی سخت. نمی‌دانم چطور اتفاق افتاد. واقعا نمی‌دانم”.

ستاره مراکشی آژاکس در ادامه گفت:

” وقتی نتیجه بازی ۲-۲ شد می‌دانستیم که اگر تاتنهامی‌ها گل بزنند کار برای ما خیلی دشوار خواهد شد. ولی ما بعد از آن هم باز فرصت گلزنی داشتیم. من می‌توانستم گل بزنم. حداقل یکی از فرصت‌هایم باید گل می‌شد”.

حکیم زیاش در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:

” اگر یکی از توپهای من گل می‌شد کار تمام بود و ما صعود می‌‌‌کردیم. این شکست برای ما خیلی ناراحت‌کننده است. من خودم را مقصر می‌دانم. ما همه تلاش‌مان را کردیم. بازی ما خیلی خوب نبود ولی ما به مبارزه و جنگیدن ادامه دادیم. حالا تنها چیزی که برایمان باقی مانده ناراحتی است”.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حکیم زیاش
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه