بیوگرافی نیکلاس تاگلیافیکو

5 سال پیش
بیوگرافی نیکلاس تاگلیافیکو
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی نیکلاس تاگلیافیکو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نیکولاس آلخاندرو تاگلیافیکو (اسپانیایی: Nicolás Alejandro Tagliafico؛ زادهٔ ۳۱ اوت ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است.

زندگینامه نیکلاس تاگلیافیکو 

بیوگرافی نیکلاس تاگلیافیکو

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به بانفیلد، مورسیا، باشگاه فوتبال رئال مورسیا، ایندپندینته و آژاکس اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی کرده‌است.

گل مردود به رئال

در جریان نیمه اول بازی آژاکس-رئال مادرید، تیم میزبان با نیکولاس تاگلیافیکو به گل رسید. در نگاه اول غیرممکن به نظر می رسید که این گل مشکلی داشته باشد اما پس از بازبینی کمک داور ویدیویی مشخص شد دیگر بازیکن آژاکس در منطقه آفساید برای تیبو کورتوا مزاحمت ایجاد کرده است تا گل این مدافع آرژانتینی از سوی دامیر اسکومینا مردود اعلام شود. بنابراین گل تاگلیافیکو، اولین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی یا VAR مردود می شود.

شایعه حضور در آرسنال

نیکولاس تاگلیافیکو با عملکرد برجسته خود در این فصل از لیگ هلند و لیگ قهرمانان اروپا به خصوص در دیدار در برابر رئال مادرید که کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت، این مدافع ۲۶ ساله در ۳۱ بازی برای آژاکس توانسته است ۵ گل و ۵ پاس گل برای تیم خود به ثبت برساند که این آمار برای یک مدافع کناری عملکرد بسیار مناسبی است.

با توجه به عملکرد پر نوسان سئاد کولاسیناچ و ۳۳ ساله شدن ناچو مونرئال، نیکولاس تاگلیافیکو می‌تواند گزینه‌ی بسبار جذابی برای اونای امری در جناح چپ باشد، وقتی از تاگلیافیکو در مورد علاقه‌ی تیم‌های بزرگ اروپایی پرسیده شد، او در جواب گفت: “این باعث افتخار من است، و این نشان می‌دهد که من کار خود را به خوبی انجام داده‌ام، اما چیزی که الان اهمیت دارد موفقیت آژاکس است.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مانو جینوبلی

نیکولاس تاگلیافیکو قطعا علاقه‌مند به ادامه‌ی حضور در لیگ قهرمانان اروپا است و با توجه به برد یک شنبه شب آرسنال مقابل منچستر یونایتد و بازگشت بین ۴ تیم بالای جدول لیگ برتر جزیره، مسیر حضور او در آرسنال هموارتر شد، همچنین با توجه به حضور لوکاس هرناندز فرانسوی آماده و فلیپه لوییز برزیلی در پست او در اتلتیکو مادرید، وی بیشتر علاقه‌مند به حضور در آرسنال و لیگ برتر جزیره خواهد بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکلاس تاگلیافیکو
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه