بیوگرافی پوریا یلی

5 سال پیش
بیوگرافی پوریا یلی
4.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی پوریا یلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پوریا یلی (زادهٔ ۲۱ ژانویهٔ ۱۹۹۹) بازیکن والیبال اهل ایران است که برای باشگاه پیکان و تیم ملی والیبال مردان ایران بازی می‌کند.

زندگینامه پوریا یلی 

بیوگرافی پوریا یلی

فعالیت ورزشی

وی در لیگ ملت‌های والیبال مردان ۲۰۱۹ عضو تیم ملی ایران بود.

پوریا یلی ۱۹ ساله با ۲۰۹ سانتی متر قد این روز ها در مسابقات جهانی می درخشد و جزو امتیاز آور ترین بازیکنان تیم ملی جوانان والیبال ایران است .

بخش هایی از مصاحبه

پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز تن به شکست داد در همین رابطه پوریا یلی در گفتگو با خبرنگار آریاورزش اظهار کرد:

تیم تبریز برای برد به میدان آماده بود و بازی خوبی هم داشت البته ما هم همه تلاش خودمان را کردیم ولی نتیجه آنگونه که ما میخواستیم نشد و ۳-۱ بازی را واگذار کردیم البته امیدواریم بتوانیم در بازی های آینده جبران کنیم.

ما از لحاظ تک تک بازیکنان بخواهیم بسنجیم از بازیکنان تبریز برتری هایی داشتیم ولی ورزش است دیگر. یک جاهایی خواستیم ببریم ولی آنها خیلی خوب بازی کردند و نتیجه واگذار شد.

یلی در خصوص داوری این دیدار هم عنوان کرد:

به هر حال ما بازیکن هستیم بهتر است در مورد داوری نظری ندهیم. یک جاهایی امتیاز باید برای ما می شد که نشد.

یک جاهایی باید به نفع تبریز میشد که نشد ولی در کل داوری بد نبود

پوریا یلی درخصوص استفاده از سیستم ویدپو چک در این دیدار پرتنش گفت:

مسلما زمانی که بیشتر بازیکنان باتجربه هستند اکثر آبشارها و اسپک ها را به سرپنجه دفاع می زنند یا در خیلی موارد توپ بااختلاف خیلی کمی به اوت می رود برای همین ویدئو چک در این مواقع واقعا می تواند کمک بزرگی باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الی لانگ

یلی مورد بازی بعدی پیکان نیز گفت:

بازی بعدی ما در خانه والیبال مقابل شهروند اراک برگزار خواهد شد.

شهروند عملکرد خوبی تا بدین جا داشته و در اراک با نتیجه ۳-۱ از سد سایپا گذشته است. اما خب بالاخره ورزش است تیمی که قصد برنده شدن دارد باید از همه توان در زمین استفاده کند تا بتوند به آن نتیجه ایده آلی که می خواهد برسد

یلی در مورد درگیری لفظی زیر تور بین حسینی و تشکری نیز عنوان کرد:

هیچ تیمی دوست ندارد ببازد و به آب و آتش می زند که نتیجه را به نفع خود تمام کند لذا درگیری لفظی گاهی پیش می آید ولی بهتر است که خیلی حرکاتی که شایسته ورزش ما نیست دیگر انجام نشود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پوریا یلی
4.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه