بیوگرافی مسعود غلامی

5 سال پیش
بیوگرافی مسعود غلامی
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی مسعود غلامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مسعود غلامی (زاده ۱۳ فروردین ۱۳۷۰ در رهنان اصفهان) بازیکن والیبال اهل ایران است.

زندگینامه مسعود غلامی

بیوگرافی مسعود غلامی

فعالیت ورزشی

او در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا در سال ۲۰۱۵ شرکت داشت.

وی در سال ۱۳۹۴ به تیم پیکان پیوست.

مسعود غلامی متولد سه شنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۳۷۰ در رهنان اصفهان، با ۲۶ سال سن ، ۲ متر قد و ۹۵ کیلوگرم وزن، مدافع میانی والیبال ایران است. رهنان یازدهمین منطقه شهر اصفهان است که در حد فاصل بین خمینی شهر و مرکز شهر اصفهان قرار گرفته است و تا سال ۱۳۸۲ شهری مستقل از اصفهان محسوب می‌شد.

مسعود غلامی در اولین دیدار در لیگ جهانی ۲۰۱۷ در تاریخ ۱۲ خردادماه در ترکیب اصلی به مصاف ایتالیا رفت. وی بازیکن باشگاه های باریج اسانس کاشان (در سال ۲۰۱۲) ، سایپا البرز ( ۲۰۱۳) و وزارت دفاع در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ بوده است. مسعود غلامی که به دلیل مصدومیت “سید محمد موسوی” جایگزین او شد، در حال حاضر بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

مسعود غلامی که روز گذشته در بازی ایران و برزیل هم مورد انتقادات زیادی قرار گرفت توانست آمار بیشترین دفاع را در بین تمامی بازیکنان زمین داشته باشد. مسعود غلامی اولین تجربه حضور خود در تیم ملی A و مسابقات لیگ جهانی را پشت سر میگذارد اما غلامی تاکنون با تیم ملی B در جام “ملت های آسیا” و “AVC کاپ” (جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا) بازی کرده است.

مسعود غلامی شخصیت علاقه مندی به فضای مجازی نبوده و در صفحه اینستاگرامش تاکنون فعالیت زیادی نداشته است. ارتفاع آبشارهای مسعود غلامی ۳۴۹ و ارتفاع دفاع او ۳۳۱ سنجیده شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریوالدو باربوزا
عملکرد عالی در لیگ جهانی

سرمربی مونته نگرویی تیم ملی والیبال ایران با ترکیبی متفاوت از سال های گذشته تیم را راهی لیگ جهانی کرد اما بازیکنان جوان و کم تجربه نتوانستند توقعات او را برآورده کننده که این موضوع کاملا طبیعی بود. برای اولین بار عادل غلامی و مسعود غلامی زوج دفاع وسط های ایران را تشکیل می دادند که این زوج روز بازی ایران و ایتالیا اصلا تلاش موفقی را پشت سر نگذاشت.

مسعود غلامی بازیکن تازه وارد تیم ملی والیبال ایران که اولین بازی های خود را برای تیم اصلی انجام می دهد توانست خود را با شرایط تیم منطبق کند.

ایران در مجموع ۱۳ دفاع انجام داد که ۶ دفاع توسط غلامی به دست آمد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مسعود غلامی
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه