بیوگرافی رضا عابدینی

5 سال پیش
بیوگرافی رضا عابدینی
4.7/5 - (123 امتیاز)

بیوگرافی رضا عابدینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رضا عابدینی سرعتی زن تیم پارسه تهران می باشد که سابقه حضور در تیم ملی ایران را نیز دارد.

زندگینامه رضا عابدینی

بیوگرافی رضا عابدینی

فعالیت ورزشی

رضا عابدینی سرعتی زن تیم پارسه تهران که همراه تیمش شکست دیگری را در نیم فصل دوم تجربه کرد در پایان بازی مقابل بانک سرمایه به خبرنگار والیبال ایران گفت: شروع خوبی داشتیم و تمام تلاش خودمان را کردیم اما مدت هاست که تیم تمرین درستی نداشته و بازیکنان کنار تیم نبودند.

وی افزود:

به هر حال ما در هفته های اخیر شرایط مناسبی نداشتیم و حتی با اعلام فدراسیون منحل هم شده بودیم. نه کادری بود، نه تمرینی و نه سالنی. حتی بازیکنان هم تقریبا به تیم های دیگر رفته بودند اما باز هم با توجه به اینکه ۲ روزتمرین کردیم خیلی بد ظاهر نشدیم.

سرعتی زن تیم پارسه در مورد اینکه آیا او هم قصد ملحق شدن به تیم دیگری داشت گفت: آقای کارخانه نظر مثبتی روی من داشتند و قرار بود به تیم بانک سرمایه ملحق شوم اما دستور فدراسیون این بود که همه بازیکنان به پارسه برگردند.

وی با بیان اینکه خیلی از وضعیت تیم راضی نیستیم و می کوشیم به شرایط قبلی برگردیم افزود: نمی شود از شرایط راضی بود چون تیم ما انسجام خوبی داشت ولی از نیم فصل به این سمت ۷۰ درصد قدرت تیم ما تحلیل رفت. قرار است بدون استراحت تمرین کنیم و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم به پلی آف صعود کرده و بازی های خوبی در آن مرحله انجام دهیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سامان عبدولی

عابدینی در مورد امکانات جدید تیم پارسه و اسکان بازیکنان در هتل المپیک نیز عنوان کرد:

حضور در هتل المپیک برای ما انگیزه بازی نخواهد شد.

درآمد من از والیبال است و کار دیگری بلد نیستم.

به بازیکنان بگویید بیا فلان هتل، غذای آنچنانی بخور و لباس خوب بپوش آیا با این موارد بازیکن راضی خواهد شد؟

وی ادامه داد:

این اتفاق شروع انجام کاری است که همه امیدواریم تحقق پیدا کند. ۶ بهمن صبح روز بازی با سایپا قرار است ۵۰ درصد قرارداد ها پرداخت شود. بازیکنان ما دست به دامن همه شدند و اگر همین ۵۰ درصد را هم پرداخت کنند ما راضی هستیم.

حضور در ترکیب اصلی تیم ملی

رضا عابدینی” پیش از سفر تیم ملی به جمهوری چک توسط کواچ به کشورمان بازگردانده شد تا همراه با تیم ملی ب تمرین کند اما همین رفت و برگشت کفایت می‌کرد تا عابدینی به یکی از پدیده‌ها و آتیه‌داران والیبال ایران بدل شود؛ با اینکه در لیگ برتر نمایش درخشانی داشت اما عضویت در تیم چهارم جهان برای والیبالیستی که فقط دو سال است حرفه‌ای بازی می‌کند، اتفاق برجسته‌ای است.

دعوت از عابدینی در حالیکه مازندرانی‌ها تمام حواس شان به همان زوج همیشگی بود به چشم نیامد. در واقع رضا حتی برای همولایتی هایش شناخته شده نیست. او می‌گوید: بله این حقیقت دارد. بهرحال من زیاد در استان بازی نکردم. هیچکس نمی‌دانست من مازندرانی هستم. آنهایی هم که می‌دانستند مازندرانی‌ام فکر می‌کردند آملی یا بابلی هستند!

روی آوردن به والیبال

رضا در خانواده‌ای بزرگ شده که پدرش هم والیبالیست بوده اما با مصدومیت‌های زیادی روبرو شد و ورزش قهرمانی را زود ترک گفت. عابدینی می‌خواد کار ناتمام پدر را تکمیل کند؛ خیلی تلاش کردم و زحمت کشیدم هم برای خودم و هم خانواده‌ام. می‌خواهم پدرم راضی باشد پس ادامه می‌دهم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرمان زنگنه

اما چگونه شد که رضا به ورزش والیبال روی آورد؟

وی توضیح می‌دهد:

در دوران راهنمایی تابستان و تعطیلات را در کانون‎های والیبال می‌گذراندم. ساعد می‌گرفتم و پنجه کار می‌کردم؛ منتها فقط برای تمرین و تفریح بود،کم کم به آن علاقه‌مند شدم و خانواده‌ام تشویق کردند.نزد مربیان خوب ساری قربان اصغری، رضا عرب و علی شاکری تمرین کردم اما بعد به خاطر مدرسه دو سال تمام از والیبال دور بودم. پس از آن بود که مربی شایسته والیبال استان بر حسب شناختی که از من داشت به دنبالم آمد و دعوتم کرد تا دوباره والیبال کار کنم.در واقع من والیبال را به شکل جدی نزد بهزاد محمودی که خودش از بهترین‌های دوران بازیکنی‌اش بود یاد گرفتم و نقش او در پرورش من زیاد است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا عابدینی
4.7/5 - (123 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ZAHRA
    4 سال پیش

    خواستن توانستن است