بیوگرافی محمدرضا حضرت‌پور

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا حضرت‌پور
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا حضرت‌پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا حضرت‌پور (زادهٔ ۳۱ مارس ۱۹۹۹) بازیکن والیبال اهل ایران است که برای باشگاه شمس و تیم ملی والیبال مردان ایران بازی می‌کند.

زندگینامه محمدرضا حضرت‌پور

بیوگرافی محمدرضا حضرت‌پور

فعالیت ورزشی

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت:

درباره بازی مقابل ژاپن حس خوبی دارم، اگر بتوانیم با ۵ برد توکیو را به مقصد ایران ترک کنیم، گام بلندی برداشته‌ایم.

به گزارش فوتبالی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا حضرت‌پور لیبروی تیم ملی ایران پس از دیدار با آرژانتین و کسب چهارمین پیروزی تیم ملی گفت: از همه مردم بابت حمایت‌هایی که در این مدت داشتند تشکر می‌کنم و می‌خواهم به بازیکنان و کادر فنی، خسته نباشید بگویم. در ست چهارم دیدار با آرژانتین، واقعا اذیت شدیم زیرا حریف ما بسیار تیم خوبی بود و بازیکنان برای کسب برد واقعا زحمت کشیدند.

وی ادامه داد:

برابر برزیل نیز نمایش خوبی داشتیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم و البته که می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم اما شرایط مسابقه تغییر کرد و بازی را واگذار کردیم.

او در ادامه درباره‌ی دیدار با ژاپن بیان کرد: حس خوبی دارم و امیدوارم ژاپن را شکست دهیم. آن‌ها میزبان هستند و در خانه خوب بازی می‌کنند اما امیدوارم با کسب بهترین نتیجه، مردم را خوشحال کنم. اگر بتوانیم با ۵ برد توکیو را به مقصد ایران ترک کنیم، گام بلندی برداشته‌ایم.

حضرت‌پور در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: کار سخت و زیادی پیش روی ما است و بازی‌های زیادی را باید پشت سر بگذاریم. از مردم می‌خواهم همچنان تیم ملی را حمایت کنند تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیلیپ نایت
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا حضرت‌پور
2/5 - (1 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • saber
    5 سال پیش

    یاشاسین .جوان بسیار مودبیه ودر منطقه ارومیه وبخصوص طلاتپه همه دوستش دارن

  • ثمین
    4 سال پیش

    میشه هر کی ادرسی یا حتی یه چیزی کوچیکی از زندگیش میدونه ب منم بگه