بیوگرافی ایمان عالمی

5 سال پیش
بیوگرافی ایمان عالمی
4.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی ایمان عالمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایمان عالمی بازیکن (۱۳۴۶) بازیکن سابق فوتبال در تیم ملی و باشگاه استقلال تهران و مربی آنالیزور تیم فوتبال تراکتور سازی تبریزبوده است.

زندگینامه ایمان عالمی

بیوگرافی ایمان عالمی

فعالیت ورزشی

او در سال ۱۳۷۰ به باشگاه استقلال تهران پیوست وبار ها با این تیم محبوب پایتخت به قهرمانی در جام های مختلف رسید. وی سابقه مربیگری در تیم‌های استقلال جنوب و تراکتورسازی را نیز در کارنامه خود دارد.وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله بنیاد شهید، استقلال ،سپاهان ،ساسانا تایلند،مشتریات امارات، پلیس هانوی ویتنام ، ویتنام ایر لند بازی کرده است. وی سرانجام در سال۲۰۰۴ به صورت رسمی پس از فینال جام حذفی کشور ویتنام به همراه ویتنام ایرلند ، از دنیای بازی در فوتبال کناره گیری کرد.

عالمی پس از کناره‌گیری از بازی،با توصیه امیر قلعه نوعی به‌عنوان مسئول تیم های پایه و آکادمی فوتبال باشگاه استقلال منصوب شد. وی در حال حاضر مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس می باشد.

بخشی از مصاحبه

* از اوضاع و احوال تیم محبوب استقلال چه خبر؟
همانطور که مستحضر هستید به دلیل بازی های جام ملت ها و وضعیت تیم ملی، سالی پر از فراز و نشیب برای همه تیم های لیگ برتری بود و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم اما خدا را شکر در نیم فصل اول جزو تیم های صدر جدول قرار گرفتیم و امیدوارم به لطف خداوند در ادامه کار نتایج بهتری بدست آوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

* خیلی ها عقیده بر این داشتند که تیم از لحاظ بدنی ضعیف است.
دوستان نظرشان محترم است اما به نظرم ما هیچ مشکل و ضعف جسمی نداشتیم چرا که بچه ها بعد از دقایق ۷۰-۶۰ هم قابلیت های خودشان را داشتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داریوش یزدی

* اگر بخواهیم اسمش را ضعف نگذرایم، اما باید قبول کنیم که استقلال، آن استقلال همیشگی نبود.
فوتبال همین است، نمی شود همیشه یک تیم در شرایطی کاملا ایده آل به سر ببرد به نوعی بالا و پایین دارد، فکر نمی کنم این موضوع خیلی خاص باشد.

* از عملکرد خط دفاعی چه میزان رضایت دارید؟

در حال حاضر ما خواهان آرامش هستیم و سعی می کنیم گذشته را فراموش کنیم و به دنبال پیدا کردن مقصر نخواهیم بود. همه بچه ها تلاششان را کردند و همانطور که ما از غفلت دیگران به گل رسیدیم طبیعتا ما هم گاهی غفلتی داشتیم که منجر به گل زدن حریف شده و همه این اتفاقات در فوتبال وجود دارد. در کل تلاش می کنیم تا نقاط ضعفمان را از بین ببریم و نقاط قوت تیم را تقویت کنیم.

* یارگیری ها چقدر می تواند به موفقیت رسیدن تیم کمک کند؟

نفراتی که آمدند بازیکن های مورد نظر کادر فنی هستند و به امید خدا با شکل گیری هماهنگی بین بچه ها شراطی خیلی خوبی برای استقلال به وجود می آید.

* این امید را به ما می دهید که استقلال را در روزهای اوج ببینم؟
صد در صد، چرا که نه، انسان با امید زنده است و با تلاش مضاعف و دعای هواداران خوبمان قطعا به این مهم دست خواهیم یافت.

* از زنده یاد ناصر حجازی که لقب اسطوره را همین هواداران به او دادند برایمان بگویید.
برای صحبت کردن در مورد ناصرخان زبانم قاصر است، بی شک او یک اسطوره در فوتبال ما است و آرزوی قلبی ام این است در جایگاه ویژه ای قرار گرفته باشند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد مایلی‌کهن

* صحبتی خطاب به هواداران استقلال؟

سرمایه اصلی استقلال همین هواداران هستند،

امیدوارم بتوانیم جوابگوی محبت هایشان باشیم و در نیم فصل دوم دل آنها را شاد کنیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایمان عالمی
4.2/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه