بیوگرافی حسین شنانی

5 سال پیش
بیوگرافی حسین شنانی
3.6/5 - (45 امتیاز)

بیوگرافی حسین شنانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حسین شنانی (زادهٔ ۱۱ دسامبر ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای سپیدرود رشت در لیگ برتر بازی می‌کند.

زندگینامه حسین شنانی 

بیوگرافی حسین شنانی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال فولاد نوین خوزستان اشاره کرد.

هدیه ای از جادوگر

حسین شنانی یکی از بازیکنانی است که در اواسط فصل هجدهم توسط علی کریمی جذب شد اما مصدومیت مانع تاثیرگذاری او در ترکیب سرخپوشان شد تا همه چیز به نیم فصل دوم موکول شود.

حالا طی یک هفته سپیدرودی‎های دو مسابقه حساس را برابر پرسپولیس و سایپا پشت سر گذاشتند و حسین شنانی در هر دو دیدار از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و راهی میدان شد. این مهاجم جوان که به گونه‌ای جانشین محمد غلامی است مقابل پرسپولیس با توجه به تجربه بالای خط دفاع حریف صاحب موقعیت زیادی نشد. اما جدال با سایپا فرصت طلایی او برای عرض اندام مقابل کریمی و هواداران پر شور رشتی محسوب می‌شد.

شنانی خیلی زود و در دقیقه ۹ توانست حرکت خوب بایرامی را به گل تبدیل کند و به این وسیله در سپیدرود رکوردشکن ظاهر شود. اما دوازده دقیقه بعد و در دقیقه ۲۳ بازی هم فرصت طلایی برای این مهاجم جوان به دست آمد تا او بار دیگر تیمش را پیش بیاندازد. شنانی با یک شوت دقیق و زیبا، توپ را به قعر دروازه فلاح زاده فرستاد و به ستاره سپیدرود تبدیل شد.

در نیمه دوم با تصمیم سرمربی سپیدرود محمد غلامی به زمین آمد تا در کنار شنانی قرار بگیرد و به همین دلیل میزبان با دو مهاجم کارش را دنبال کرد. با این حال مهاجم جوان سرخپوشان به مانند نیمه اول بار دیگر صاحب فرصت شوتزنی شد و یک ضربه عالی را روانه دروازه کرد و اینبار با واکنش فلاح زاده رو به رو شد تا در ثبت هت تریک ناکام باشد. اما درخشش شنانی در حدی بود که علی کریمی بتواند در آینده بر روی او اتکا و برای فرار از قعر جدول تلاش بکند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فابیو بورینی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حسین شنانی
3.6/5 - (45 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه