بیوگرافی لوکاس سیلوا

5 سال پیش
بیوگرافی لوکاس سیلوا
Rate this post

بیوگرافی لوکاس سیلوا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوکاس سیلوا بورگِس زادهٔ ۱۶ فوریهٔ ۱۹۹۳ یک بازیکن فوتبال اهل برزیل است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال رئال مادرید در لالیگا بازی می‌کند.

زندگینامه لوکاس سیلوا

بیوگرافی لوکاس سیلوا

فعالیت ورزشی

لوکاس سیلوا، ژانویه ۲۰۱۵ با رقم ۱۴ میلیون یورو از کروزیرو به رئال مادرید پیوست ولی خیلی زود مشخص شد که آنچلوتی اعتقاد چندانی به این هافبک برزیلی ندارد. او پس از یک نیم فصل ناموفق که تنها ۴۲۴ دقیقه برای رئال بازی کرد، به مارسی قرض داده شد. حضور او در مارسی نیز یک ناکامی تمام عیار بود و تابستان امسال به اسپورتینگ لیسبون پیوست ولی در آزمایشات پزشکی این باشگاه رد شد.

سرانجام لوکاس پس از یک نیم فصل دوری از فوتبال به باشگاه سابق خود بازگشت. او در حال حاضر پس از فاوبرت فرانسوی که زمستان ۲۰۰۹ از وستهام به رئال پیوست و تنها ۵۳ دقیقه به میدان رفت، بدترین خرید تاریخ رئال محسوب می شود. از نگاهی دیگر، هر دقیقه حضور لوکاس در زمین برای رئال ۳۳ هزار یورو هزینه در پی داشته است.

پس از این دو بازیکن، می توان به کانالس اشاره کرد که سال ۲۰۱۱ با ۶ میلیون یورو از راسینگ به رئال پیوست و تنها ۵۱۷ دقیقه به میدان رفت. پدرو لئون ۱۰ میلیون یورویی با تنها ۵۶۹ دقیقه حضور در زمین، حمید آلتین تاپ ترکیه ای با ۶۰۵ دقیقه بازی و نوری شاهین که با رقم ۱۰ میلیون یورو از دورتموند به رئال پیوست و تنها ۶۴۱ دقیقه به میدان رفت، در رده های بعدی قرار می گیرند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماکسی لوپز
خداحافظی از فوتبال

او در آستانه انتقال قرضی به تیم اسپورتینگ لیسبون بود ولی به علت مشکل قلبی در تست‌های پزشکی باشگاه رد شد. هافبک برزیلی در اینستاگرامش این موضوع را تایید کرد. او در بیو حساب کاربری اش نوشت:” من به سختی جنگیدم، فوتبال را کنار گذاشتم ولی ایمانم را حفظ خواهم کرد.”

تا به حال باشگاه رئال مادرید واکنشی به این موضوع نشان نداده و با وجود اینکه سیلوا خود این موضوع را تایید کرده، رئال هنوز بازنشستگی او را تایید نکرده است.

سیلوا سال ۲۰۱۴ با ۱۰ میلیون یورو به رئال پیوسته بود

و سپیدپوشان برای حل مشکل هافبک دفاعی روی او

حساب زیادی بازی کرده بودند. با این حال او به صورت

قرضی به مارسی منتقل شد و پس از اینکه نتوانست

در این باشگاه درخششی داشته باشد، در حال انتقال به اسپورتینگ لیسبون بود که مشکل قلبی مانع او شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوکاس سیلوا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه