بیوگرافی علی خطیر

5 سال پیش
بیوگرافی علی خطیر
3.9/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی علی خطیر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی خطیر مدیر و کارشناس حقوق ورزشی اهل ایران است که در حال حاضر در سمت معاون ورزشی باشگاه فوتبال استقلال تهران مشغول به کار است.

زندگینامه علی خطیر

بیوگرافی علی خطیر

فعالیت ورزشی

در مقطعی نیز معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران بوده‌است که پس از درگیری با اوسیانو دا کروز، مربی وقت تیم ملی، این سمت را از دست داد.

اقدامات
حضور خطیر در استقلال همزمان شد با حواشی چهارمین سوپر جام فوتبال ایران که بدون برگزاری مسابقه با رای کمیته انضباطی استقلال بازندهٔ آن اعلام شده بود؛ علی خطیر به عنوان نماینده حقوقی باشگاه استقلال مسئول پیگیری اعتراض باشگاه استقلال به این رای در دادگاه حکمیت ورزش شد. همین پیگیری‌ها موجب بروز اختلافاتی بین او با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران شد.

حاشیه‌ها

در ۸ اسفند ۱۳۹۷ زمانی که خطیر برای بازدید از چمن مجموعه ورزشی انقلاب که در اختیار باشگاه استقلال است به این مجموعه رفته بود توسط علیرضا حقیقی مضروب شد و بینی‌اش شکست که این اتفاق واکنش رسمی باشگاه استقلال و حواشی زیادی را در پی داشت و موجب محرومیت حقیقی از فعالیت‌های ورزشی شد.

در اردیبهشت ۱۳۹۸ خطیر در یک برنامه رادیویی ادعا کرد فساد گسترده فوتبال ایران را فراگرفته‌است و برای هر بازی در ایران ۵ میلیون دلار شرط‌بندی می‌شود؛ که همین اظهارات موجب شد وی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شود.

روزمه دکتر علی خطیر

-کارشناس ارشد مدیریت فوتبال و حقوق ورزشی از فیفا

-دکترای اقتصاد انرژی از دانشگاه پلی تکنیک لوزان

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کلمون لنگله

-دکترای مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف

-معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون

-عضور کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال

-مشاور ورزشی شرکت GFSport

-کارآموز مرکز آموزش فیفا

-دارای مدرک مربیگری A از فدراسیون فوتبال انگلیس درجه ۲ یوفا و مربی جوانان باشگاه اف سی لوتری سوئیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی خطیر
3.9/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه