بیوگرافی رضا افتخاری

5 سال پیش
بیوگرافی رضا افتخاری
Rate this post

بیوگرافی رضا افتخاری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سید رضا افتخاری مدیر ورزشی اهل ایران است و سال ۱۳۹۱ رئیس کمیته فوتسال و سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران شد.

زندگینامه رضا افتخاری

بیوگرافی رضا افتخاری

فعالیت ورزشی

سیدرضا افتخاری از مدیران با تجربه و با افتخار ورزش ایران است که کار خود را از مدیرکلی تربیت بدنی استان تهران آغاز کرد و اکنون مدیرعامل باشگاه استقلال تهران است.
سیدرضا افتخاری در فاصله ی بین این دو سمت، سمت های دیگر از جمله دبیرکلی فدراسیون فوتبال و سرپرستی تیم ملی، سازمان لیگ و کمیته فوتسال برعهده داشته است.
گفتنی است سیدرضا افتخاری از جمله مدیرانی است که همیشه منصب های مدیریتی بالا داشته است.
سید رضا افتخاری از دهه ۷۰تا به کنون، درسمت های بالا مشغول به کار است.

افتخارات سیدرضا افتخاری

افتخاری از سال ۱۳۷۴ وارد عرصه مدیریت ورزشی کشور شد. او از ۷۴ تا ۷۶ در دوره ریاست داریوش مصطفوی بر فدراسیون فوتبال، دبیرکل بود و سپس با آمدن محسن صفایی‌فراهانی به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان منصوب شد و در جام جهانی ۱۹۹۸ نیز این سمت را برعهده داشت.

افتخاری تا سال ۱۳۸۱ در فوتبال بود و سپس با عنوان مدیرکل تربیت‌بدنی استان به زنجان رفت. پس از ۴ سال، افتخاری سال ۸۵ به فدراسیون فوتبال برگشت و یک سال با عنوان نایب‌رئیس دوم، ریاست سازمان لیگ را هم برعهده داشت. در این زمان کیومرث هاشمی سرپرست فدراسیون فوتبال بود. سال ۸۶ افتخاری دوباره از ورزش رفت و سال ۸۸ با دو سمت برگشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جانلوکا ویالی

مدیرکل تربیت‌بدنی استان تهران و عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال. او تا سال ۱۳۹۰ در هر دو سمت ماند و سال ۱۳۹۱ با حکم علی کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال جانشین عباس ترابیان شد. سید رضا افتخاری شهریور ۱۳۹۵ به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از وزیر ورزش حکم گرفت.

آخرین و مهمترین افتخار سیدرضا افتخاری سومی تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۶ بود که مهرماه ۱۳۹۵ رخ داد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا افتخاری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه