بیوگرافی اریک توهیر

5 سال پیش
بیوگرافی اریک توهیر
Rate this post

بیوگرافی اریک توهیر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اریک توهیر یک تاجر اندونزیایی ست. او رئیس باشگاه فوتبال اینتر میلان در سری آ ایتالیا و مالک اصلی باشگاه فوتبال دی.سی. یونایتد در لیگ برتر فوتبال آمریکا و همچنین مالک اصلی باشگاه فوتبال اندونزیایی پرسیب باندونگ است.

زندگینامه اریک توهیر 

بیوگرافی اریک توهیر

فعالیت ورزشی

در دسامبر ۲۰۱۳ ماسیمو موراتی مالک و رئیس وقت باشگاه اینتر میلان تأیید کرد که در حال بحث برای واگذاری ۷۰٪ از سهام باشگاه به توهیر است. در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۳ شرکت International Sports Capital به رهبری اریک توهیر مالکیت اصلی اینتر میلان را با ۷۰٪ از سهام را بدست آورد. در ۱۵ نوامبر در جلسه عمومی باشگاه اریک توهیر به جای ماسیمو موراتی بعنوان مدیر باشگاه منصوب شد.

اریک توهیر رئیس و مالک ۳۱ درصد اینتر با Lapresse مصاحبه مفصلی انجام داده که خلاصه ای از آن را میخوانید:

اگر به دفتر من وارد شوید شما فقط لباس های اینتر از جمله لباس زانتی و برگومی را می بینید که به دیوار آویخته شده اند و همچنین برخی از لباس های تیم مورد علاقه ام در بسکتبال ان بی ای یعنی فیلادلفیا نیز وجود دارند. با این حال بیزینس ، بیزنس است. هنگامی که اکثر سهام اینتر را از ماسیمو موراتی خریدم هرگز به کسی دروغ نگفتم و فورا قول اسکودتو را ندادم و مجبور بودم خود را مصون و محفوظ نگه دارم. هنگامی که به اینتر آمدم ۵ هدف را تعیین و تنظیم کردم. اولی ایجاد زیر بنای لازم. دومی دوباره سازماندهی کردن مدیریت و به همین دلیل بود که بولینگبروک را از منچستر یونایتد و آنتونلو را از پوما به اینتر آوردم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دومنیکو کریشیتو
ساخت یک تیم قدرتمند

سومی به تدریج ساختن یک تیم قدرتمند و در نهایت خرید ستارگان. چهارمی احترام به فرپلی مالی یوفا که کار آسانی نبود . در نهایت پنجمین هدف نیز رفتن به لیگ اروپا و هدف قراردادن رسیدن به لیگ قهرمانان در طی ۵ سال بود. متاسفانه ما قادر به ساخت استادیوم نبوده ایم. ساخت استادیوم بیزینس را تولید میکند ، در آمدها را افزایش میدهد و اجازه میدهد در تعادل و برابری با باشگاههای بزرگ اروپایی باقی ماند. فقط کافی است به یوونتوس نگاه کنید که میتواند کریستیانو رونالدو را بخدمت بگیرد زیرا آنها استادیوم اختصاصی دارند.

با این حال به نظر من سانینگ هدف ساخت استادیوم را در سر دارد.

استراتژی من شفاف بود و چیزی را مخفی نکردم. قدمهایی لازم هستند که شما باید برای ساخت یک باشگاه رقابتی و سالم بدون بدهی ها بردارید. من در ایتالیا وقت زیادی را صرف نکردم زیرا کسب و کار من در اندونزی است. به همین دلیل است که من مدیران قدرتمندی را به باشگاه آوردم تا بتوانم به آنها اعتماد کنم. من اینتر را به سانینگ فروختم زیرا آنها تبدیل شدنشان به سهام دار عمده باشگاه با اهدافی بزرگ را به من پیشنهاد کردند.

همانطور که گفتم خود را محفوظ نگه داشتم.

من بعنوان رئیس باشگاه باقی ماندم و ۳۱ درصد از سهام باشگاه را در اختیار دارم.

من ماموریتم را به انجام رسانده ام و حالا نوبت سانینگ است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اریک توهیر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه