بیوگرافی آنتونیو کاسانو

5 سال پیش
بیوگرافی آنتونیو کاسانو
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آنتونیو کاسانو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آنتونیو کاسانو (ایتالیایی: Antonio Cassano؛ زادهٔ ۱۲ ژوئیهٔ ۱۹۸۲) بازیکن فوتبال پیشین اهل ایتالیا است.

زندگینامه آنتونیو کاسانو 

بیوگرافی آنتونیو کاسانو

فعالیت ورزشی

کاسانو در ۱۲ ژوئیه ۱۹۸۲ در باری ایتالیا به دنیا آمد و از سنین کودکی شروع به بازی فوتبال کرد. وی نخستین بار توسط دست‌اندرکاران باشگاه فوتبال باری کشف شد و به تیم جوانان این باشگاه راه یافت. اولین بازی وی در سری آ نیز برای این تیم و در مقابل تیم فوتبال لچه در سال ۱۹۹۹ بود.

در سن ۱۹ سالگی کاسانو به رم، قهرمان وقت سری آ، پیوست و در اولین فصل خود برای این تیم ۵ گل به ثمر رساند. این بازیکن جنجالی پس از این که توسط فابیو کاپلو مربی وقت رم، از شرکت در یک جلسهٔ تمرین محروم شد، در جلوی دید عموم با وی درگیر شد. پس از اتمام قراردادش با رم در سال ۲۰۰۶، کاسانو به رئال مادرید پیوست.

کاسانو پس از کریستین پانوچی، هم تیمی سابقش در رم، دومین ایتالیایست که با رئال قرارداد بسته‌است. وی شروع خوبی با این تیم داشت اما تنها پس از چهار ماه حضور در این تیم به دلیل عادات بد غذایی، اضافه وزن آورد. این امر باعث شد که رئال برای هر گرم اضافه وزنش، وی را جریمه کند. پس از درگیری با کاپلو مربی وقت رئال در رختکن که به دلیل اعتراض به کنار گذاشته شدن از یک مسابقه بود، وی به حالت تعلیق درآمد و نیمکت‌نشین شد و در نهایت در سال ۲۰۰۷ این تیم را ترک کرد و به صورت قرضی و برای یک سال به سمپدوریا پیوست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رابرت پیرس
شماره ۱۸

شماره مورد علاقه کاسانو ۱۸ بود اما بعد از پیوستن وی به سمپدوریا که شماره ۱۸ آن در آن زمان در اختیار ولادیمیر کومان بود، وی شماره ۹۹ را، به دلیل اینکه مجموع ارقامش ۱۸ می‌شود، برگزید. پس از یک فصل موفقیت‌آمیر در سمپدوریا، این تیم تصمیم به خرید کاسانو از رئال گرفت و وی تا سال ۲۰۱۱ در اختیار این تیم بود.

در اکتبر ۲۰۱۰ کاسانو، با درخواست رئیس باشگاه سمپدوریا برای شرکت در مراسم توزیع جایزه مخالفت کرد و مجادله این دو بالا گرفت. در نتیجه این تنش وی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و سمپدوریا از کمیته انضباطی درخواست فسخ قرارداد این بازیکن را کرد. این درخواست توسط کمیته انضباطی رد شد اما این کمیته رأی به کسر ۵۰٪ از باقی‌مانده مبلغ قرارداد بازیکن داد.

پس از پایان قراردادش با سمپدوریا در ۲۰۱۱، کاسانو به آ.ث. میلان پیوست. با این حال به دلیل نارضایتی از فروش بازیکنان کلیدی میلان، به ویژه زلاتان ابراهیمویچ و تیاگو سیلوا، وی در پایان فصل از میلان درخواست انتقال کرد. در ۲۱ اوت ۲۰۱۲ میلان با پرداخت ۷ میلیون یورو بر سر تبادل کاسانو و جامپائولو پاتزینی با اینتر توافق کرد و در روز بعد این بازیکن رسماً به اینتر پیوست.

نامه خداحافظی

کاسانو در بیانیه ای خداحافظی خود را تایید کرد:« دوستان عزیز، روز خداحافظی فرا رسید. از مسئولان تیم انتلا تشکر می کنم که به من اجازه دادند در تمرینات این تیم حضور یابم. پس از چند روز تمرین، متوجه شدم که دیگر ذهنیت تمرین کردن به صورت مداوم را ندارم. از تمام بازیکنان و سرمربیانی که در طول این سال ها با آن ها کار کردم، متشکرم. علاوه بر آن، از هواداران، چه در تیم هایی که من بازی کردم و چه در تیم های رقیب، تشکر می کنم زیرا بدون آن ها فوتبالی وجود نداشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنتونی استوکس

فوتبال به من چیزهای زیادی داد. باعث شد تا با انسان های فوق العاده ای آشنا شوم با قهرمانانی بزرگ. فوتبال مرا از خیابان ها دور کرد و یک خانواده باشکوه به من داد و بالاتر از همه، اجازه داد تا روزهای خوش فراوانی را تجربه کنم.

هنوز هم وقتی فوتبال تماشا می کنم، هیپنوتیزم می شوم. فوتبال زیباترین ورزش دنیاست. می دانم که اگر شخصیتی دیگر می داشتم، شاید موفق تر هم می شدم و بهتر بازی می کردم اما باورکنید که در دوران فوتبالم لحظات و احساساتی باورنکردنی و تکرار نشدنی را تجربه کردم و فقط همین برایم اهمیت دارد. در این زمینه هیچ جای افسوسی ندارم.

از این پس بخش دوم زندگی من آغاز خواهد شد.

بیش از همه می خواهم به خودم ثابت کنم که

بدون کمک پاهایم نیز می توانم کارهای خوبی

انجام دهم. از صمیم قلب متشکرم به خاطر همه چیز.»

کاسانو در ۴۱۹ بازی باشگاهی موفق به زدن ۱۱۵

گل شد. همچنین او ۳۹ بار پیراهن تیم ملی ایتالیا

را بر تن کرد و ۱۰ گل ملی نیز در کارنامه خود دارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنتونیو کاسانو
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه