بیوگرافی جوزپه روسی

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جوزپه روسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جوزپه روسی (ایتالیایی: Giuseppe Rossi؛ زادهٔ ۱ فوریهٔ ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل ایتالیاست که در پست مهاجم بازی می‌کند.

زندگینامه جوزپه روسی

بیوگرافی جوزپه روسی

فعالیت ورزشی

وی هم‌اکنون عضو تیم جنوا ایتالیاست. او فوتبال خود را در کلیفتون استالیونز آغاز کرد و در سن ۱۲ سالگی به تیم جوانان پارما پیوست. هنگامی که ۱۷ سال داشت، توسط باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد خریداری شد، ولی موفق نشد به ترکیب اصلی راه پیدا کند. پس از اینکه ۲ سال به صورت قرضی در باشگاه‌های نیوکاسل یونایتد و پارما توپ زد، سرانجام در سال ۲۰۰۷ به ویارئال پیوست. او پس از پنج و نیم سال بازی در ویارئال، با پیوستن به فیورنتینا به ایتالیا بازگشت.

جوزپه روسی ۳۱ ساله که مهاجمی تند و تیز با سرعت بالا محسوب می شود تنها ۱۷۳ سانتی متر قد دارد و در نیوجرسی آمریکا متولد شده اما او به واسطه ملیت پدرش، ترجیح داده تا ملیت ایتالیایی را ملیت اصلی خود انتخاب کند.

نکته جالب در مورد او این است که سابقه بازی در تیمهای مطرحی همچون منچستریونایتد، نویکاسل، جنوا، فیورنتینا، ویارئال، لوانته ، سلتاویگو و … را در کارنامه دارد و در تمامی رده های سنی تیم های ملی ایتالیا نیز به میدان رفته و در ۳۰ بازی ملی برای تیم بزرگسالان ایتالیا موفق به زدن ۷ گل شده است. او عضو تیم رویایی المپیک ایتالیا در سال ۲۰۰۸ است و توانست در ۶ بازی ۶ گل برای آن تیم به ثمر برساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یان کولر
تست دوپینگ مثبت و محرومیت یکساله

پس از بازی جنوا و بنتونتو که با پیروزی ۱ بر ۰ بنونتو به پایان رسید به طور تصادفی از جوزپه روسی که در عضویت جنوا بود نمونه گیری دوپینگ به عمل آمد و در کمال تعجب تست دوپینگ این بازیکن معروف مثبت اعلام شد و منجر به فسخ قرارداد او با جنوا تنها پس از ۹ بازی برای این تیم در تابستان شد. او در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۸ در جلسه استماع و دفاع از خود در برابر این اتهام شرکت کرد و توانست خود را تبرئه کند و مشکلی برای حضور در میادین ندارد.

مصدومیت ACL زانو

یکی از موارد مهم در مورد روسی این است که او در تیم لوانته با مصدومیت از ناحیه ACL زانو مواجه شد و پس از آن به جنوا و سلتاویگو پیوست اما هرگز نتوانست آن بازیکن سابق شود و به همین دلیل اکنون قیمت این بازیکن با سابقه بازی در تیمهای مطرحی همچون منچستریونایتد، نیوکاسل، ویارئال و تیم ملی ایتالیا تنها ۱ میلیون دلار است و شاید استقلالی ها این ریسک را پذیرفته اند که با کاهش قیمت او تا سطح ۶۰۰ هزار دلار، از تجربه بین المللی بزرگ او در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جوزپه روسی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه