بیوگرافی ماتیاس وسینو

5 سال پیش
بیوگرافی ماتیاس وسینو
Rate this post

بیوگرافی ماتیاس وسینو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ماتیاس وسینو فالرو (اسپانیایی: Matías Vecino Falero؛ زادهٔ ۲۴ اوت ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل اروگوئه است.

زندگینامه ماتیاس وسینو 

بیوگرافی ماتیاس وسینو

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به ناسیونال، فیورنتینا، کالیاری، امپولی و اینتر میلان اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال اروگوئه بازی کرده‌است.

حضور در اینتر

ماتیاس وسینو، هافبک اروگوئه ای فصل گذشته فیورنتینا، با انتقالی ۲۴ میلیون یورویی و قراردادی ۴ ساله رسماً به اینتر پیوست.

اینتر میلان که خواستار به خدمت گرفتن ماتیاس وسینو بود،بند آزاد سازی قراردادش را فعال کرد و این بازیکن روز گذشته در تست های پزشکی باشگاه اینتر شرکت کرد.

هافبک ۲۵ساله اروگوئه ای پس از رسمی شدن قرار دادش در مصاحبه با وبسایت باشگاه اینتر گفت که بسیار شادمان است که به اینتر پیوسته وتمام تلاشش را می کند تا فصل موفقی رو سپری کند.

او گفت:”من از پیوستن به اینتر بسیار خوشحالم واین چالش مهمی برای من است. امروز، روز بسیار خاصی برای من است ومن به باشگاه بزرگی چون اینتر پیوستم. من آماده یک ماجراجویی جدید هستم و نمی توانم برای آن صبر کنم. سال‌های زیادی است که در ایتالیا حضور دارم؛ اما فکر می‌کنم می‌توانم چیزهای زیادی اضافه کنم و تمام تلاشم رو می‌کنم که فصل موفقی را با اینتر داشته باشم.”

وسینو در اینتر با بورخا والرو، هم تیمی سابق خود در فیورنتینا هم بازی خواهد شد؛ هافبک ۲۵ ساله در این باره می‌گوید:” من او را دیروز دیدم؛ والرو انسانی بسیار خوب و همینطور یک فوتبالیست فوق العاده است و ما درباره همه این‌ها صحبت می‌کنیم.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرانک ریبری
صحبت در مورد وضعیت اینتر

فرصت داریم تا با کسب برد در این بازی به ماجرای کسب سهمیه پایان بدهیم. با پیروزی در این دیدار، یک قدم رو به جلوی مهم برمی داریم به خصوص اینکه رقبا چند بازی سخت تا پایان فصل پیش رو دارند. هدف ما این است که مقابل یوونتوس تا انتهای بازی متحد بمانیم و بجنگیم. اینتر قطعا در آینده برای فتح اسکودتو رقابت خواهد کرد؛ این موضوع هدف باشگاه است اما در حال حاضر فرصتی برای صحبت کردن باقی نمانده و باید این خواسته را در زمین نشان بدهیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماتیاس وسینو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه