بیوگرافی رجا ناینگولان

5 سال پیش
بیوگرافی رجا ناینگولان
2.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی رجا ناینگولان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رجا ناینگولان (به فلاندری: Radja Nainggolan)؛ زاده ۴ مهٔ ۱۹۸۸) یک بازیکن فوتبال اهل بلژیک است.

زندگینامه رجا ناینگولان 

بیوگرافی رجا ناینگولان

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال بلژیک بازی می‌کند. همچنین پدر وی در اندونزی به دنیا آمده و اصالتی اندونزیایی و بلژیکی دارد. ناینگولان در ۲۶ ژوئن سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۳۸ میلیون یورو (پرداخت نقدی ۲۴ میلیون یورو همراه با انتقال دو بازیکن دیگر از اینترمیلان شامل داویده سانتون و نیکولو زانیولو) به اینتر میلان پیوست.

حاشیه ها

راجا ناینگولان علاقه ای به مخفی کردن عادات بدش ندارد. او دوست دارد سیگار بکشد، شب ها تا دیروقت بیرون باشد و برقصد. زمانی که در اواخر سال ۲۰۱۵ مجله رولینگ استون از ناینگولان پرسید آیا خود را یک بازیکنِ “دیسکو برو” در نظر می گیرد، وی در پاسخ گفت:

بله، من علاقه ای ندارم مثل سایر بازیکنان فوتبال غروب را در خانه باشم و زندگیم در “زمین تمرین، خانه، زمین تمرین و خانه” خلاصه شود!

این خصوصیات همیشه او را بازیکن مورد علاقه مربیان نکرده است. مارک ویلموتس پس از خط زدن نام ناینگولان از لیست تیم ملی بلژیک برای جام جهانی ۲۰۱۴، در نهایت تصمیم گرفت استعداد این بازیکن را به رسمیت بشناسد اما اطمینان حاصل کرد که اتاق ناینگولان در هتل، تراسی داشته باشد که وی بتواند سیگار بکشد! با این حال ویلموتس هم احساساتش را پنهان نکرد:

این مشکل ناینگولان خواهد بود اگر وی به جای ۳۵ سال، ۳۰ سال فوتبال بازی کند.

لوچانو اسپالتی از روش دیگری استفاده کرده است.

زمانی که ماه گذشته فیلمی از راجا ناینگولان منتشر شد که وی در آن می گوید از یوونتوس متنفر است و بیرون یک بار، سیگار می کشد، سرمربی آاس رم هافبکش را محکوم نکرد، بلکه هوادارانی را که این فیلم را در فضای مجازی پخش کردند، طرفدار تقلبی خواند:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیومرث هاشمی

راجا با افراط، تعادلش را پیدا می کند. یک انسان همیشه تعادل را در کمی انجام دادن از یک کار و سپس کار دیگر پیدا می کند اما ناینگولان، زیاد می خورد، زیاد می دود، زیاد می بوسد و تقریبا همه کار انجام می دهد اما همیشه تعادل دارد!

ناینگولان قطعا در زمین فوتبال هم اخیرا چنین عملکردی را برای رم داشته است. وی فصل را سینوسی آغاز کرد اما در چهار ماه اخیر، احتمالا تاثیر گذار ترین بازیکن سری آ بوده است! با تغییر کاربری به یک شماره دهِ خشن، هافبک بلژیکی بیش از هر بازیکن دیگری در رم، تلاش کرده است که تیمش همچنان بیخیال تعقیب یوونتوس نشود. ناینگولان اولین گل فصلش را در اواخر ماه اکتبر و در جریان پیروزی برابر ساسولو به ثمر رساند.

پیروزی ۲ بر ۰ در برابر لاتزیو و یک هفته بعد، شکست دادن میلان، بازی های بعدی را رقم زدند. زمانی که محمد صلاح برای حضور در جام ملت های آفریقا غیب شد، ناینگولان با درخشش در برابر اودینزه و سمپدوریا، تیم را در هر دو جام داخلی، به جلو هدایت کرد.

ادامه گلزنی ها

گلزنی ها ادامه داشت و ناینگولان در حالی در بازی یکشنبه شب در برابر اینتر حاضر شد که ۳ بازی پیاپی گلزنی کرده بود. او برای تبدیل کردن رکوردش به ۴ بازی پیاپی، تنها ۱۲ دقیقه زمان لازم داشت. این بازی به عنوان یک لحظه کلیدی در فصل هر دو تیم در نظر گرفته می شد. اینتر پس از ارائه فرمی خارق العاده زیر نظر استفانو پیولی، این شانس را داشت که خود را در کورس رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد. پیروزی می توانست آنها را به ۵ امتیازی رم و ۳ امتیازی ناپولی برساند. جالوروسی اگرچه برای ادامه دادن نبرد قهرمانی با یوونتوس نیاز داشت به روند پیروزهای خود ادامه دهد.

ناینگولان با به ثمر رساندن گلی که کیفیتش را نشان می دهد، آنها را در چنین مسیری قرار داد. با گرفتن توپ در نزدیکی سمت چپ محوطه جریمه از ادین ژکو، ناینگولان با تعقیب روبرتو گالیاردینی مواجه بود اما به محض اینکه فضا را برای تغییر مسیر پیدا کرد، با شوتی فوق العاده، توپ را به گوشه راست و بالای دروازه اینتر رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلبرتو جیلاردینو

این گلِ حیرت انگیز، درجه بازی را تنظیم کرد. اسپالتی اخیرا رم را با ترکیب ۱-۲-۳-۴ به زمین می فرستد که ناینگولان یکی از دو تریکوارتیستایی است که پشت ژکو بازی می کنند. اینتر روز یکشنبه در حالی به بازی آمد که روبرتو گالیاردینی وظیفه گرفتن هافبک بلژیکی را بر عهده داشت. منطق این کار کاملا روشن است. گالیاردینی ۲۲ ساله و بلند قامت، بر روی کاغذ توان و نیروی گرفتن فعال ترین بازیکن رم را دارد.

ماجرای تعویض جنجالیل

البته چیزی که گالیاردینی نداشت، سرعتِ تصمیم گیری ناینگولان بود! هنوز مشخص نیست که ناینگولان در صحنه جنجالی نیمه دوم، با دست چقدر روی گالیاردینی فشار آورد اما قطعا خیلی از داورها آن صحنه را خطا می گرفتند. راجا هیچ تلاشی برای پیروزی در نبرد هوایی نکرد، بلکه رقیب را از صحنه خارج کرد و منتظر ماند توپ پایین بیاید. بدون اعلام خطا و در حالی که گالیاردینی در حال اعتراض بود، ناینگولان به سرعت حمله کرد و ۵۰ یارد را بدون درگیر شدن پشت سر گذاشت.

در نهایت او با شوتی محکم، دروازه سمیر هندانوویچ را باز کرد. شوتی که به گفته فیلمبرداران اسکای اسپورت ایتالیا، ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت داشت!

با وجود ۲-۰ شدن بازی، کار تمام نشده بود. اینتر می توانست در دقیقه ۷۲ و بر روی صحنه ای که کوین استروتمن، پشت پای ادر را زد، صاحب یک ضربه پنالتی شود. آنها بعدا توانستند از طریق مائورو ایکاردی به گل برسند اما امید به بازگشت، زمانی که گری مدل، ادین ژکو را در محوطه جریمه متوقف کرد تمام شد. دیگو پروتی با به گل تبدیل کردن پنالتی، اختلاف ۲ گله با اینتر را حفظ کرد. اینتر آن گونه که می گوید، نسبت به تصمیماتی که علیهش گرفته شدند، تکیه نکرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تونی دنزا
پیولی گفت که اینتر در لحظات کلیدی بازی، خام بوده است و گالیاردینی در مورد صحنه ناینگولان گفت که فکر نمی کند این اتفاقات باعث باخت آنها شده باشد!

هر دو می دانستند که تیمشان تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفته است. اگر بخواهیم نکته ای منفی از دوران مربیگری پیولی در اینتر در نظر داشته باشیم، این است که آنها در برابر هر سه تیم بالای جدول سری آ، تیم برتر نبودند و شکست خوردند.

در مورد آ اس رم، آنها احتمالا تنها تیمی هستند

که می توانند قهرمانی یوونتوس در سری آ را به

چالش بکشند. آنها هفت امتیاز پشت صدرنشین

هستند اما اختلافشان را با ناپولی که به طور

شگفت آوری در خانه مغلوب آتالانتا شد، بیشتر

کردند. رم هفته آینده در ورزشگاه المپیک میزبان

پارتنوپی خواهد بود. برای حال، آنها می

توانند از موفقیتی که بیشتر آن را مدیون ناینگولان

هستند، لذت ببرند. روزنامه کوریره دلا سرا دوشنبه

صبح راجا را ترکیبی از فرانچسکو توتی و جنارو گتوزو

خواند اما بعید است او به این مقایسه ها اهمیتی دهد!

در همان فیلمی که از ناینگولان پخش شد و او

از تنفر نسبت به یوونتوس می گوید، وی در

پاسخ به اینکه آیا می خواهد رفتار کاپیتان و

اسطوره باشگاه را تقلید کند می گوید:

برایم پشیزی ارزش ندارد که شبیه توتی شوم.

داستان مشخص است. تمام چیزی که راجا

ناینگولان می خواهد این است که از زندگی

اش لذت ببرد، سیگارش را بکشد و در فوتبال،

برنده باشد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رجا ناینگولان
2.7/5 - (3 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • arsham
    3 سال پیش

    من عاشق ناین گولان هستم
    پیج من رو فالو کنید
    arsham_ghahremani