بیوگرافی نیکولو بارلا

5 سال پیش
بیوگرافی نیکولو بارلا
4.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی نیکولو بارلا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نیکولو بارلا (انگلیسی: Nicoló Barella؛ زادهٔ ۷ فوریهٔ ۱۹۹۷) یک بازیکن فوتبال اهل ایتالیا و باشگاه کالیاری است.

زندگینامه نیکولو بارلا

بیوگرافی نیکولو بارلا

فعالیت ورزشی

خصيصه ي بارز بازيش كه همه درباره ي آن اتفاق نظر دارند، پخته بودن بازي اين پسر است. هر چند معمولا در كناره هاي زمين ديده مي شود اما به خاطر قد كوتاهش او را با ماركو وراتي هم مقايسه مي كنند.

در عين حال كه در حمله موثر و باهوش نشان داده است در بازپس گيري توپ و پرسينگ نيز شركت ميكند و به خوبي از پس وظايف دفاعي نيز بر مي آيد . شايد مي شد به جاي تمامي حرفهاي گفته شد فقط اين نكته را گوشزد كه يورگن كلوپ استعداديابهاي ليورپول را براي ديدن بازي او در ديدار برابر فيورنتينا به ايتاليا فرستاده بود ، آنتونيو كونته درخواست خريد او در ژانويه را داده است و يوونتوس هم واضحا مدتيست كه از مجاري غير رسمي اعلام مي كند او را مي خواهد به خدمت بگيرد.

اما دقيقتر بررسي كنيم ؛

او كيست ؟ اهل كالياري است ، تقريبا ٢٠ سال و ١٧٢ سانتي متر قد دارد و در تمامي رده هاي سني كالياري بازي كرده است. سال ٢٠١٥ در ماه مي در بازي مقابل پارما اولين بار براي تيم بزرگسالان به ميدان رفت. با سقوط كالياري به سري ب ، در دسته ي پايين تر فوتبال ايتاليا فرصت رشد و نمو براي او ايجاد شد .

بارلا در ١٦ بازي در سري ب براي كالياري به ميدان رفت و اكثرا به عنوان تره كوارتيستا و وينگر چپ به بازي گرفته شد. عملكرد بسيار خوب او به روسوبلّو كمك كرد در صدر جدول سري ب قرار بگيرد و راهي سري آ شود. فصل گذشته در مجموع ٢٨ بار به عنوان يار ثابت و تعويضي در ١٩ سالگي به كار گرفته شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیم کولیگ

اغلب بازي ها را به عنوان هافبك مركزي به ميدان رفت و سهم مهمي در كسب رتبه ١١جدول سري آ توسط كالياري داشت.

در تيم ملي از رده ي زير ١٥ ساله ها گرفته تا زير ٢١ ساله ها به اردوي گلي آتزوريني فراخوانده شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

چه چيزي او را خاص ميكند؟

او شايد سريعترين نباشد ، شايد قوي ترين نباشد ، اما همزمان يكي از سريعترين ها و قوي ترين هاست. طبيعت خستگي ناپذير بازي او ، به مربي اين اطمينان را مي دهد كه او همانگونه كه در دقيقه يك مي دود ، دقيقه ي نودُم هم همانگونه خواهد بود ، در عين حال سرعت و تكنيك خيلي خوبي هم دارد كه با يك بار ديدن بازي او متوجه آن خواهيد شد ، با توجه به بارزه هاي او شما ميتوانيد او را در هر كجاي خط هافبك كه بخواهيد بازي دهيد. آمار ١.٩ دريبل موفق در هر بازي آماريست كه براي يك جوان ١٩ ساله كه در پستي كه زياد به دريبل نياز ندارد بازي ميكند آماري خيره كننده محسوب ميشود.

از تكنيك و بارزه هاي تهاجمي او گفتيم اما نبايد از ويژگي هاي دفاعي او غافل شويم ، بازيخواني و جايگيري مناسب هنگام گردش توپ به وسيله حريف به علاوه ي سرعت مناسب باعث شده است كه آمار ١.٤ بازپس گيري توپ و ٢.٩ تكل در هر بازي را داشته باشد. در ساردينيا او را با ناينگولان ، هافبك سابق روسوبلو مقايسه ميكنند ، كسي كه استايل مشابهي به نيكولوي ما دارد ، در دفاع قوي و در حمله سريع.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارول کلوس
نقاط ضعف او چيست ؟

زياد نيست ، شايد كمي بايد در مورد كارتهايي كه مي گيرد بيشتر دقت كند ، شايد تنها نقطه ي خاكستري كارنامه ي درخشان بارلا ، تعداد بالاي كارت هاي او باشد ، فصل گذشته او ١٠ كارت زرد گرفته بود.

نگاهي به عملكرد او تا به اينجاي فصل :

امسال ١١ بازي براي كالياري انجام داده است ، ٢ گل زده و ٩ موقعيت ١٠٠٪‏ گلزني ايجاد كرده است.

٨٥٪‏ پاس هاي او صحيح بوده است و به طور ميانگين در هر بازي ١١.٤ كيلومتر دويده است ، همچنين در اين ١١ بازي ٣ بار كارت زرد دويافته كرده است.

در سايت www.squawka.com نيكولو بارلا با ١٨٨ امتياز بهترين بازيكن كالياري به حساب مي آيد.

آيا يك باشگاه بزرگ بايد او را به خدمت بگيرد ؟

در فوتبال برخي بازيكنان هستند كه به آنها نيازي

نداريد ولي اگر شانس خريد آن ها را داشته

باشيد به هيچ عنوان نبايد از آن بگذريد ، منچستر

سيتي در حاليكه مي توانست پائولو ديبالاي پالرمو

را به سادگي جذب كند تصميم گرفت سراغ ويلفرد

بوني برود چون در انگلستان جواب پس داده بود

و به عنوان يار تعويضي گزينه ي مناسبتري به نظر

مي رسيد ، اما آيا هنوز هم مي رسد ؟ در حال حاضر اگر تيمي شانس خريد سكو فوفانا از اودينزه ، نيكولو بارلا از كالياري ، مالكوم از بوردو ، جاناتاه تاه از لوركوزن و فدريكو كيه زا از فيورنتينا را دارد نبايد لحظه اي درنگ كند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکولو بارلا
4.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه