بیوگرافی حسن شاش

5 سال پیش
بیوگرافی حسن شاش
1.4/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی حسن شاش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حسن شاش (ترکی استانبولی: Hasan Şaş زاده ۱ اوت ۱۹۷۶ میلادی) بازیکن و مربی فوتبال اهل ترکیه است.

زندگینامه حسن شاش 

بیوگرافی حسن شاش

فعالیت ورزشی

وی در ۴۰ بازی ملی ۲ گل برای ترکیه به ثمر رساند.

مشخصات

تاریخ تولد: ۱ اوت ۱۹۷۶ (سن ۴۲ سال)، قره‌داش، ترکیه
ملیت: ترکیه‌ای
قد: ۱٫۷۷ متر
همسر: سایبل یالچین (ازدواج ۲۰۰۳–۲۰۱۴)
کودکان: یوسف دنیز شاش، Derin Nazar Şaş
والدین: ملیک شاش، مدیها شاش

حاشیه ها

درگیری با بازیکنان

خود حسن ساس در مورد اتفاقات بعد از پایان دربی گفت:” بله، من اشتباه کردم. ولی تنها کسی که در آن بازی اشتباه کرده من هستم؟ من آن سیلی را به صورت بلهندا زدم؟ هیچکس بی‌خود تلاش نکند که مردم فراموش کنند که این درگیری‌ها و تنش‌ها را بازیکنان فنرباغچه شروع کردند. ما اشتباهات خود را قبول می‌کنیم ولی آنها خطاهایشان را به ما نسبت می‌دهند و طوری رفتار می‌کنند که انگار هیچ دخلی به اتفاقاتی که در زمین افتاده و همه شاهدش بوده‌اند، ندارند”.

حسن ساس در ادامه درباره‌ی نقش خود در درگیری‌ها گفت:” من وقتی ببینم جایی به کسی ظلم می‌شود نمی‌توانم تحمل کنم. در این شرایط نمی‌توانم خونسرد بمانم. سولدادو از وقتی وارد زمین شد ۶۰ دقیقه نیمکت ما را تحریک کرد. حتی قبل از اینکه وارد زمین بشود انگار که عضوی از کادر فنی فنرباغچه است از نیمکت‌شان فاصله گرفت و به ما حرفهای طعنه‌‌دار و تحریک‌کننده زد. سولدادو از روی قصد با تحریک‌هایش دربی را به تنش کشید و مشخص بود که این ماموریت را از قبل به او محول کرده‌اند”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نوید ناصری

حسن ساس در ادامه گفت:” سولدادو در زمین هم روی بلهندا آب دهان انداخت. حرکاتش بعد از پایان بازی را هم که همه دیده‌اند و خبر دارند. شک ندارم که آنها با شناختی از شخصیت من داشته‌اند برای تحریک و عصبانی کردنم برنامه‌ریزی کرده و روی این نقشه از قبل کار کرده‌اند. آنها من را بازی دادند. تحریکم کردند. و من متاسفانه بعد از تحریک‌های آنها نتوانستم خودم را کنترل کنم و در تله‌ای که برایم گذاشته بودند گرفتار شدم. بله، اعتراف می‌کنم که اشتباه کردم”.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حسن شاش
1.4/5 - (31 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه