بیوگرافی رسول کربکندی

5 سال پیش
بیوگرافی رسول کربکندی
1.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی رسول کربکندی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رسول (محمدرضا) کربکندی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۳۱ در اصفهان) بازیکن سابق و مربی فعلی فوتبال اهل ایران می‌باشد.

زندگینامه رسول کربکندی 

بیوگرافی رسول کربکندی

فعالیت ورزشی

او در گذشته دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران بوده و در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در تیم ملی حضور داشت.

وی همچنین بازیکن باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بوده است.

او در سمت مربیگری توانست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را به مقام قهرمانی در جام حذفی ۸۲–۱۳۸۱ و نایب قهرمانی لیگ برتر ۸۴–۱۳۸۳ برساند.

رسول کربکندی برای خیلی ها یادآور جام جهانی ۱۹۷۸ است. او دروازه بان نخستین تیم ملی حاضر در جام جهانی بود. کربکندی ۱۵ سال در ذوب آهن بازی کرد و بعد ها هم روی نیمکت همین تیم نشست. او سابقه هدایت سپاهان، شهرداری بندرعباس، برق شیراز، صبای قم و راه آهن را دارد.

صحبت در مورد امید نمازی

رسول کربکندی سرمربی پیشین ذوب‌آهن اصفهان معتقد است این تیم نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد. کربکندی درباره انتخاب علیرضا منصوریان به ‎عنوان سرمربی ذوب‎‏آهن اصفهان، می‌گوید:

«قضاوت برای درست یا نادرست بودن این انتخاب به زمان نیاز دارد. باید عملکرد مربی را ببینیم تا بتوانیم مثبت یا منفی بودن آن را ارزیابی کنیم. منصوریان مربی جوانی است که البته هم رزومه خوب و هم رزومه بد در کارنامه‌اش دارد. در مجموع منصوریان مربی‎ای است که انرژی زیادی در کارش می‏‌گذارد. ذوب‌آهن تیم خوبی است اما نتیجه نگرفتن این تیم باید ریشه‎یابی می‎شد. باید مشخص می‎شد مشکل از مربی است یا بازیکن و یا از جا‌های دیگر. من فکر می‎کردم با فوتبالی که ذوب‎آهن بازی می‌کند، می‎تواند جزو مدعیان لیگ باشد.» پیشکسوت فوتبال ذوب‎آهن با اشاره به دلایل برکناری امید نمازی از هدایت این تیم، ادامه می‌دهد:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فلیپ آلوز دسوزا

«بعد شکست ۴ بر یک به تراکتورسازی پیش‏بینی می‏شد تغییراتی در کادرفنی ذوب‌آهن صورت بگیرد. با اینکه انتخاب منصوریان سفارشی بوده یا نه کاری ندارم اما امیدواریم اثر مثبتی در تیم بگذارد.» رسول کربکندی درباره اظهارات امید نمازی مبنی بر اینکه «در ذوب‎آهن در کار او دخالت می‎کردند»، می‌گوید:

«اگر در کار مربی دخالت شود، این ضعف مربی است. اگر در کار او دخالتی صورت می‌‎گرفته، نباید در این باشگاه کار می‎‏کرد. اینکه آذری علاقه‌مند است با کسانی کار کند که بتواند در بحث فنی در کار آنها دخالت کند، مساله قابل باوری است.» کربکندی درباره اینکه ذوب‌آهن می‌تواند با منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد یا نه، توضیح می‌دهد: «با این مهره‎ها بعید است ذوب‎آهن در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد. در لیگ قهرمانان آسیا تیم برای رسیدن به موفقیت نیاز به مهره‎‏هایی دارد که اثرگذاری بیشتری داشته باشند.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رسول کربکندی
1.3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه