بیوگرافی نادر فریادشیران

5 سال پیش
بیوگرافی نادر فریادشیران
4.1/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی نادر فریادشیران به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نادر فریادشیران (زادهٔ ۱۵ دسامبر ۱۹۵۴) بازیکن پیشین و مربی فعلی فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه نادر فریادشیران

بیوگرافی نادر فریادشیران

فعالیت ورزشی 

نادر فریاد شیران، دروازه بان اسبق تیم ملی و مربی فوتبال در معرفی خود گفت: متولد ۱۳۳۴ در محله جوادیه تهران هستم و اصلیتم آذربایجانی است. در محله جوادیه فوتبال را شروع کردم. مربی ما حسین رزاقی بود که ۱۸ سال سن داشت و من ۱۴ ساله بودم. دو سال بعد این مربی به سربازی رفت و من در ۱۶ سالگی با ۱۰ تومان در باشگاه راه آهن ثبت نام کردم. اولین روزی که به باشگاه راه آهن رفتم؛ انتخاب شدم.

در ۱۶ سالگی دروازه بان سوم تیم راه آهن بودم. در آن زمان راه آهن چند تیم داشت و من با لوکوموتیو شروع کردم و بعد به راه آهن آمدم. همراه با تیم راه آهن قهرمان جوانان تهران و قهرمان جام جوانان ایران شدیم. تا ۱۹ سالگی در تیم راه آهن بودم و سپس به تیم ملی جوانان دعوت شدم. در ۲۰ سالگی به برق شیراز رفتم و در ۲۱ سالگی به تیم ملی بزرگسالان برای حضور در جام جهانی آرژانتین دعوت شدم. در ۱۱ بازی تیم ملی بزرگسالان بازی کردم.

اوج دوران ورزشکاری

اوج دوران ورزشکاری من مصادف با انقلاب و جنگ شد و تحریم المپیک لس آنجلس، مسکو و انتخابی جام جهانی آمریکا را نیز به دنبال داشت که باعث شد بازی های تیم ملی من کم شود. در حین بازیکنی، دوره مربیگری هم دیدم. جز معدود مربیانی هستم که ۲۰ دوره مربیگری بین المللی دیده است. چون کارمند وزارت ورزش بودم یک دوره مدیر عامل باشگاه هم استقلال شدم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرزاد جعفری

فریاد شیران درخصوص همکاری هایش با محمد مایلی کهن اظهار کرد: دوره ای که محمد مایلی کهن مربی تیم ملی فوتسال بود؛ از من برای همکاری دعوت کرد. مایلی کهن در کار اصولی دارد. کسی مانند او ندیده ام. او فردی حساس، کار بلد، سالم و دلسوز هست. به همین دلیل است که دوست ندارم با کسی دیگری به غیر از مایلی کهن کار کنم. زمانی که در تیم ملوان انزلی بودیم؛ انسجام در تماشاچیان وجود نداشت. ملوان شایستگی داشت و ما هم راه کج را بلد بودیم ولی از آن راه نرفتیم. در فوتبال ایران هیچ قهرمانی و هیچ افتادنی بدون حکمت نیست.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نادر فریادشیران
4.1/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه