بیوگرافی کریستال دان

5 سال پیش
بیوگرافی کریستال دان
Rate this post

بیوگرافی کریستال دان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستال الیسیا دان (به انگلیسی: Crystal Alyssia Dunn) (زادهٔ ۳ ژوئیه ۱۹۹۲ میلادی) یک بازیکن زن فوتبال اهل کشور ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه کریستال دان

بیوگرافی کریستال دان

فعالیت ورزشی

وی در تیم باشگاهی نورث کارولاینا کوریج و در لیگ ملی فوتبال زنان بازی می‌کند. او در سال ۲۰۱۲ در زمانی که یکی از بازیکنان تیم فوتبال زنان نرث کارولاینا تار هیلز بود در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال ژاپن در تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا حضور داشت که به همراه این تیم قهرمان جهان شد. او در همان سال جایزه هرمان را نیز دریافت کرد. در سال ۲۰۱۵ کریستال دان جایزه ان‌دالیبواس‌ال ارزشمندترین بازیکن را به همراه جایزه کفش طلایی بدست آورد و توانست خود را به عنوان جوانترین بازیکنی که موفق شده‌است هر دوی این جوایز را در سن ۲۳ سالگی دریافت کرده معرفی کند.

او همچنین در رده تیمهای زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال زنان آمریکا نیز بازی کرده‌است. در ۱۳ فوریهٔ ۲۰۱۳ او نخستین بازی خود را برای تیم بزرگسالان زنان آمریکا در یک بازی دوستانه و در مقابل تیم ملی فوتبال زنان اسکاتلند انجام داد.

کریستال دان اعتماد به نفسی که در حال حاضر در بازی فوتبال دارد را مدیون شرکت در جام جهانی ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ می داند. همین جا اشاره می کند به حضور پر قدرتش در جام جهانی فوتبال دختران سال ۲۰۰۸ در رده سنی زیر ۱۷ سال، به میزبانی نیوزیلند و جام جهانی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال، به میزبانی ژاپن سال ۲۰۱۲ و می گوید: ” تجربیات آن زمان حتما برای مسابقات پیش رو من را همراهی خواهد کرد. ”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گئورگ کاسپاروف
کریستال دان می گوید:

من همیشه آن تجربه ها را در قلبم نگه میدارم. در مسابقات زیر ۱۷ سال در بازی مقابل کره شمالی، در فینال مسابقات اطراف را نگاه می کردم و با خود می گفتم این بسیار شگفت انگیز است که با وجود این شکست و نایب قهرمانی اما تجربه کسب کردیم. هنوز هم برای قهرمانی زمان زیاد وجود دارد و نباید ناامید شویم؛ خوشبختانه همینطور هم شد، در جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال در ژاپن تیم ما با بازی دیدنی و جذاب مقابل آلمان به پیروزی رسید و کاپ قهرمانی را با خود برد.

او ادامه می دهد:

بهترین زمان یادگیری در سنین کم است و این آموخته ها در نوجوانی است که برای بعدها تجربه می شود؛ به عنوان مثال نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۸ برای ما تجربه بزرگی شد تا در سال ۲۰۱۲ عنوان اول را از آن خود کنیم.

دان می گوید: اما حالا که قرار است در کنار بهترین های فوتبال زنان بازی کنم کمی ترسیده ام؛ به همین دلیل برای اینکه استرس و نگرانی را از خود دور کنم به موسیقی روی آوردم اما هنوز در صدای من کمی ترس و وحشت موجود است. اینجا وقتی موسیقی بدی را پخش می کنم مردم فریاد می زنند ” دی جی را بُکُشید ” اما باز هم برایم جذاب است. خواندن و رقصیدن و همراه کردن مردم با موزیک بسیار لذت بخش است. روی آوردن به موسیقی برای کاهش استرس است؛ چرا که بازی در کنار بزرگان و نام آوران فوتبال زنان استرس زا است و من به یک محیط سرگرم کننده نیاز دارم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مویس کین

من به تیم جوانانی که قرار است کنارشان در مسابقات بسیار بزرگ شرکت کنم، اعتماد زیادی دارم ما در کنار هم آینده خوبی خواهیم داشت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستال دان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه