بیوگرافی میا هام

5 سال پیش
بیوگرافی میا هام
4.2/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی میا هام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ماریِل مارگارت هام (به انگلیسی: Mariel Margaret Hamm) (زاده ۱۷ مارس ۱۹۷۲)، بازیکن بازنشسته پرآوازه فوتبال اهل ایالات متحده است.

زندگینامه میا هام 

بیوگرافی میا هام

فعالیت ورزشی

او سالهای زیادی به عنوان فوروارد در تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا بازی کرد و یکی از اعضای بنیان‌گذار واشنگتن فریدام بود.

میا هام بیشترین تعداد گل زده در بازیهای بین‌المللی را بین تمام بازیکنان فوتبال زن و مرد در کارنامه خود دارد (۱۵۸ گل).

هام چهره‌ای شاخص در ورزش زنان است.

حضور در هیات مدیره رم

فوتبالیست آمریکایی، کسی که در طول ۱۷ سال بیش از ۱۵۰ گل را برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند به جمع هیئت مدیره جالوروسی پیوست. این خانم ۴۲ ساله در سال ۱۹۹۹ به همراه تیم ملی آمریکا به قهرمانی جهان رسید. وی همچنین صاحب دو عنوان قهرمانی در المپیک در رقابت های سال ۱۹۹۶ آتالانتا و ۲۰۰۴ یونان است.

رییس سابق رم، توما دی بندتو و مدیر اجرایی رم کلودیو فنوچی به همراه هام و ریچارد د آموره در ترکیب هیئت مدیره رم قرار دارند. این ترکیب جدید تا ژوئن ۲۰۱۷ در باشگاه باقی خواهند ماند.

ميا هم دوران بازيهای حرفه ای فوتبال خود را با بثمر رساندن ۱۵۸ گل در ۲۷۵ مسابقه که بيشترين تعداد گلهای بثمر رسيده توسط يک بازيکن زن و يا مرد فوتبال در تاريخ آن است، بپايان رساند.

ميا هم، فادی و فاست رهبری تيم فوتبال زنان آمريکا به کسب دو عنوان قهرمانی جام جهانی و نيز دو مدال طلای المپيک بعهده داشتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خوزه کایخون

تحصیلات
وی دانش‌آموخته دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل است.

زندگی شخصی

هام در سال ۲۰۰۳ با نومار گارسیاپارا ازدواج کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میا هام
4.2/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه