بیوگرافی احمد مؤمن‌زاده

5 سال پیش
بیوگرافی احمد مؤمن‌زاده
Rate this post

بیوگرافی احمد مؤمن‌زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

احمد مؤمن‌زاده (زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۴ – اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه احمد مؤمن‌زاده 

بیوگرافی احمد مؤمن‌زاده

فعالیت ورزشی

وی سابقه عضویت در تیم‌های سپاهان اصفهان، پیام مشهد، استقلال تهران، فولاد خوزستان، سایپا کرج، راه‌آهن، آلومینیوم هرمزگان و پارسه تهران را دارد.

پیشینه

از سال هفتاد و سه فوتبال حرفه‌ای را از تیم جوانان پلی اکریل شروع کرد و بعد از آن به تیم سپاهان پیوست و با زدن دوازده گل و کسب آقای گلی لیگ خود را در فوتبال ایران مطرح نمود، وی در سال هفتاد و شش با توجه به اینکه با هر دو پا خوب بازی می‌کرد و سرزن خوبی بود به استقلال تهران پیوست در مدتی که در استقلال بازی می‌کرد حدود بیست و دو گل زد و از سال هشتاد و دو به تیم فولاد پیوست در سال اول حضور خود در فولاد هفت گل و در سال دوم هشت گل برای فولاد به ثمر رسانده‌است وی در رده‌های مختلف ملی جوانان و امید برای تیم ملی بازی کرده‌است و همچنین پنج بار هم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌است.

مؤمن‌زاده با تیم‌های سایپای کرج و فولاد خوزستان به قهرمانی لیگ برتر دست یافته‌است.

استقلالی یا پرسپولیسی؟

نمی‌دانم چه کار به ما دارند که استقلالی بودیم یا پرسپولیسی؟ از بازیکن سؤال می‌پرسند که استقلالی هستی یا پرسپولیسی، وقتی بازیکن رفته به یک تیم، تمام شد و رفت. برای خودم مثال می‌زنم که شغل ما مثل مرده‌شورها می‌ماند. برای مرده‌شور چه فرقی می‌کند، طرف به جهنم می‌رود یا بهشت، کار ما چیز دیگری است! کسی سؤال نمی‌پرسد چند قهرمانی در این فوتبال داریم و همه دنبال آبی و قرمز هستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نونو گومژ

حواشی کمتر

به خاطر اینکه حرف کمتر بود و عمل بیشتر. همه چیز دوست داشتنی بود، از حاشیه گرفته تا چیزهای دیگر. الان چیزی باقیمانده است؟ ما فیلم بازی نمی‌کردیم و نقاب و ماسک نمی‌زدیم. کسی مصاحبه می‌کرد، حرف‌های او از دلش بیرون می‌آمد. امروز اما… چیزی نگویم بهتر است!

افتخارات ورزشی

لیگ برتر
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۴-۸۳ به همراه تیم فولاد خوزستان
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۶-۸۵ به همراه تیم سایپای البرز

جام حذفی
نایب قهرمانی در جام حذفی ۸۸-۸۷ به همراه تیم راه‌آهن شهرری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی احمد مؤمن‌زاده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه