بیوگرافی داوود سیدعباسی

5 سال پیش
بیوگرافی داوود سیدعباسی
3.6/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی داوود سیدعباسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

داوود سیدعباسی (زاده ۲۲بهمن ۱۳۵۶ – تهران) بازیکن سابق و مربی فوتبال ایرانی است.

زندگینامه داوود سیدعباسی

بیوگرافی داوود سیدعباسی

فعالیت ورزشی

در حال حاضر سرمربی تیم سردار بوکان در لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور است.

وی در باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان سابقه بازی دارد.

سیدعباسی ۱۳ بازی ملی نیز در کارنامه دارد.

داوود سیدعباسی ستاره سابق استقلال و پرسپولیس با بیان این جمله مدعی شد حواشی رقم خورده پیرامون مسائل داوری لیگ برتر نشان می دهد فوتبال ایران نیاز مبرمی به استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی دارد تا از زیر بار تمامی حرف و حدیث ها خارج شود. سیدعباسی با اشاره به این که کورس قهرمانی لیگ برتر تحت الشعاع”بیگ فایو” قرار گرفته از جذاب شدن این بازی ها در روزهای پایانی صحبت کرد.

جذابیت و هیجان در جدول موج می زند

برخلاف سال های گذشته در این فصل لیگ خیلی خوب پیگیری می شود چون ۵ تیم برای قهرمانی می جنگند. تیم های حاضر در میانه جدول برای تثبیت جایگاه همین طور ایستادن در بالاترین جایگاه انگیزه های زیادی دارند. در انتهای جدول هم برخی تیم برای بقا هیجان خاصی دارند.

هر لیگی به بازیکن باکیفیت خارجی نیاز دارد

با ورود بازیکنان خوب خارجی همین طور بها دادن به نسل جوان می بینیم که لیگ جذاب تر از هر زمان دیگری شده است. هر چه جلوتر می رویم سطح فنی و کیفی بازی ها بهتر شده است اما این رشد خیلی کندتر از آن چیزی است که انتظار داشتیم. به هر حال هزینه های میلیاردی این روزهای باشگاه ها انتظارات را بالا برده اما این رشد فنی و کیفی چندان چشمگیر نبوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیل استوریج
دوره ما باید در زمین خاکی بازی می کردیم

از نظر سخت افزاری باشگاه های ما به جز یکی دو باشگاه هیچ آینده نگری نداشتند. شما دیروز دیدید که فولاد خوزستان استادیوم اختصاصی خود را افتتاح کرد اما مگر نمی شد این کار از یک دهه قبل استارت بخورد. الان استقلال و پرسپولیس باید صاحب چنین ورزشگاه هایی می شدند نه این که زمین تمرین نداشته باشند! ما همیشه این مشکل را داشتیم گرچه الان به نسبت دوره ما خیلی اوضاع بهتر شده است. زمان ما از ۳۰۰ کیلومتری چنین زمین فوتبال هایی نمی توانستیم رد شویم چه برسد به این که بخواهیم بازی کنیم! هیچ وقت یادم نمی رود در بیشتر بازی هایی که ما قرار بود به میدان برویم خودمان را برای بازی در زمین خاکی به جای چمن آماده می کردیم.

بیگ فایو، قهرمانی در لیگ را جذاب تر می کند

پیش بینی من از قهرمان این فصل از همان روزهای نخست فصل این بود که شاهد رقابتی نزدیک بین چند باشگاه باشیم. استقلال و پرسپولیس که مدعی همیشگی بودند و سپاهان، تراکتورسازی و حتی پدیده هم به این کورس اضافه شدند. استقلال و تراکتورسازی شروع خوبی برحسب اتفاقات رخ داده نداشتند اما در نیم فصل اوضاع برای آنها بهتر شد ضمن این که پرسپولیس هم برای دفاع از قهرمانی بازی می کرد. با اضافه شدن تیمی مثل پدیده به عنوان پدیده واقعی لیگ می بینیم که لیگ هجدهم شاهد “بیگ فایو” قهرمانی است.

سبک متفاوت باشگاه ها امیدوار کننده است

سورپرایزی در لیگ برتر ندیدم که بخواهم راجع به آن صحبت کنم. تنها نکته ای که می توانم به آن اشاره کنم سبک بازی متفاوت تیم ها است که کمی جای امیدواری برای آینده لیگ ایجاد می کند. با وجود این که کم و کاستی هایی وجود دارد اما در این فصل همه تلاش می کنند لیگی قوی تر و منظم تر داشته باشیم خود امیدها را برای رسیدن به بالاترین سطح زنده نگه می دارد. اشکالات زیادی داریم به خصوص که نسبت به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اطراف خودمان حسابی عقب هستیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وریا غفوی

لیگ برتر ایران به VAR نیاز مبرم دارد

فوتبال باشگاهی ایران نیاز مبرمی به استفاده از کمک داور ویدئویی در بحث داوری دارد. چه بسا اگر این حواشی مدیریت می شد الان لیگ ما با سطحی بهتر و جذاب تر پیگیری می شد از همین رو شک ندارم VAR از نان شب هم برای فوتبال باشگاهی ایران واجب تر است.

صیادمنش آینده فوتبال ایران است

پدیده لیگ هجدهم کسی نیست جز الهیار صیادمنش. او از آن دست فوتبالیست هایی است که آینده درخشانی دارد و به نوعی آینده فوتبال ملی این مرز و بوم است. امیدوارم او در راه کوچ به فوتبال اروپا راهی تیم های درجه دوم و سوم کشورهایی مثل بلژیک و کرواسی نشود و همان راهی را در پیش بگیرد که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در پیش گرفتند و الان ستاره های زنیت و برایتون هستند. اگر بنا به این است که پدیده ای مثل صیادمنش به خاطر جیب برخی دلال ها راهی تیم هشتم بلژیک یا کرواسی شود همان بهتر که در تیم های خوب لیگ برتر مثل استقلال بماند تا ما اجازه استعدادسوزی را ندهیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی داوود سیدعباسی
3.6/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه