بیوگرافی آرمان موسی‌پور

5 سال پیش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی آرمان موسی‌پور همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

آرمان موسی‌پور (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۴ – تهران) آهنگساز فیلم اهل ایران است.

زندگینامه آرمان موسی‌پور

موسی پور از چهره های مطرح ساخت موسیقی متن در صدا و سیما است و با مجموعه های تلویزیونی «دلنوازان»، «فاصله ها» و «هوش سیاه ۱و۲» به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است، آرمان برای بیش از سی اثر آهنگسازی کرده است.

آغاز کار هنری

فعالیت حرفه ای را با ساخت موسیقی متن برای فیلم «بچه های دریا» به کارگردانی محسن شاه محمدی از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده است و با فیلم های «رای باز،۱۳۸۱»، «عاشق مترسک، ۱۳۸۲» و «مسیح، ۱۳۸۴» ادامه داده است.

حاشیه ها

تحصیلات آرمان موسی‌پور
آرمان موسی‌پوردانش آموخته موسیقی از کنسرواتوار آلمان است،

آهنگ سازی بچه های دریای آرمان موسی‌پور
آرمان موسی‌پور کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۷۹ در فیلم بچه های دریا به کارگردانی محسن شاه‌محمدی به عنوان آهنگ ساز فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ساخت ایران ۲، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرمان موسی‌پور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کتایون جهانگیری، بیتا حیدری، احمد حسنی و ابراهیم ایزدجو را تجربه کرد.

دوره‌ی پرتلاش آرمان موسی‌پور
آرمان موسی‌پور در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم آرمان موسی‌پور در این سال، فعالیت در سریال ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، فعالیت در سریال بچه‌های گروه بلال به عنوان آهنگ ساز و فعالیت در فیلم خجالت نکش به عنوان آهنگ ساز محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گری کوپر

ساخت ایران ۲ آرمان موسی‌پور
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرمان موسی‌پور فعالیت در سریال ساخت ایران ۲ بوده است. آرمان موسی‌پور سال ۱۳۹۶ سریال ساخت ایران ۲ به عنوان آهنگ ساز فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. آرمان موسی‌پور توانست با فعالیت در سریال ساخت ایران ۲ تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر امین حیایی، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی و سارا بهرامی توانست سطح کاری او را متحول کند.

همکاری های آرمان موسی‌پور
آرمان موسی‌پور علاوه‌بر سریال ساخت ایران ۲، سال ۱۳۹۲ در سریال هوش سیاه ۲ نیز فعالیت داشته است. آرمان موسی‌پور این‌بار با مسعود آب‌پرور یعنی کارگردان سریال هوش سیاه ۲ و هنرمندانی چون حسین یاری، یغما یارعلی، کیکاوس یاکیده و کیهان ملکی همکاری داشت.

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن
آرمان موسی‌پور سال ۱۳۹۱ برای فیلم خاک و مرجان به کارگردانی سید مسعود اطیابی توانست در ۳۱مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن نامزد شود.

ویژگی‌ حرفه‌ای آرمان موسی‌پور
یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آرمان موسی‌پور آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. آرمان موسی‌پور را باید هم آهنگ ساز سینما و هم آهنگ ساز تلویزیون بدانیم چرا که ۵۰% آثار وی سینمایی و ۵۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع آرمان موسی‌پور از مجموع ۴۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۲۴ اثر در سینما فعالیت داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نويد عبداللهی

فعالیت های هنری آرمان موسی‌پور

سینما:
چهارراه استانبول (۱۳۹۶)
آرمان‌شهر (۲۰۱۵)
بارکد (۱۳۹۴)
۳۶۰ درجه (۱۳۹۳)
روباه (۱۳۹۳)
عصر یخبندان (۱۳۹۳)
آذر، شهدخت، پرویز و دیگران (۱۳۹۲)
عاشق‌ها ایستاده می‌میرند (۱۳۹۲)
قرار بعدی همان‌جا (۱۳۹۲)
خاک و مرجان (۱۳۹۱)
محرمانه تهران (۱۳۹۰)
بی‌انتها (۱۳۸۹)
صدای پای من (۱۳۸۹)
ساعت ۲۵ (۱۳۸۵)
اسب (۱۳۸۴)
قتل آنلاین (۱۳۸۴)
مسیح (۱۳۸۴)
عاشق مترسک (۱۳۸۲)
رأی باز (۱۳۸۱)
بچه‌های دریا (۱۳۷۹)

تلویزیون:
کیمیا (۱۳۹۴)
هوش سیاه ۲ (۱۳۹۲)
هوش سیاه (۱۳۸۹)
فاصله‌ها (۱۳۸۹)
دلنوازان (۱۳۸۸)
شیدایی (۱۳۹۰)

نمایش خانگی:
ساخت ایران ۲ (۱۳۹۶)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی آرمان موسی‌پور

 

5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه