بیوگرافی مجتبی حسینی

5 سال پیش
بیوگرافی مجتبی حسینی
3.9/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی مجتبی حسینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مجتبی حسینی (زاده ۱ آذر ۱۳۵۲) یک بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه مجتبی حسینی 

بیوگرافی مجتبی حسینی

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در باشگاه فوتبال نساجی مازندران را دارد، حسینی در سال ۱۳۹۵ با جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم ذوب‌آهن اصفهان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. سپس به عنوان مربی در تراکتورسازی فعالیت کرد.

مس کرمان

رقابت های فصل آینده لیگ دسته یک میزبان نبرد تیم های مختلفی خواهد بود که برای صعود به لیگ برتر با هم خواهند جنگید. از همین رو باشگاه های مختلف به دنبال این هستند که به بهترین شکل خود را برای این مسابقات آماده کنند.

یکی از باشگاه های لیگ یکی که سودای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران را دارد، مس کرمان است. کرمانی ها که هفته گذشته انتصابات مهمی در زمینه مدیریت داشتند، امروز هم تکلیف سرمربی تیم خود را مشخص کردند. سید مجتبی حسینی، سرمربی پیشین تیم های ذوب آهن و گل ریحان البرز، به عنوان سرمربی مس کرمان انتخاب شد.

این در حالی است که مسی ها در زمان مدیریت قبلی و در فاصله ۲ هفته مانده به پایان فصل گذشته، قرارداد فرزاد حسین خانی را به عنوان سرمربی تمدید کرده بودند. مجتبی حسینی هم فصل پیش سرمربی مس کرمان شد اما قبل از شروع فصل، به همکاری با این باشگاه خاتمه داد. پس از عوض شدن ۲ مدیرعامل در باشگاه مس، حالا آنها دوباره سراغ حسینی رفته اند و موقعیتی فراهم شده تا این مربی هدایت مس را در دست بگیرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کلی تامپسون
رقابت همیشه خوب است وباعث پیشرفت می شود

با مجتبی حسینی سرمربی تیم حال حاضر گل ریحان البرز در خصوص این مسائل ذکر شده و اینکه آیا تعداد مربیان بومی به حدی رسیده است که بتوانند در فصل بعدی ظرفیت موجود در لیگ برتر را پر کنند گفتگو کردیم . وی در ابتدا در این خصوص اظهار داشت :« شما هر حرکتی که می خواهید انجام دهید ببینید رقابت در آن باعث پیشرفت می شود و در کل می خواهم بگویم رقابت همیشه خوب است. بحث مربی خارجی و بومی فقط صرف مختص ایران نیست و در همه جای جهان وجود دارد. شما در کشورانگلیس هم ببینید که مهد فوتبال است این مسائل وجود دارد. یا حتی در آلمان که این همه مدعی فوتبال هستند و تعصب خاصی رو فوتبال خودشان دارند باز هم مربیان غیر بومی را می توان به وفور یافت .

برانکو بهترین کارنامه اش را در ایران تجربه کرده است

وی در ادامه افزود :« اما چیزی که هست باید بحث شایسته سالاری را رعایت کنیم . اینکه ما اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم باید مربی با کیفیتی بیاوریم. ما الان یک مربی خوب خارجی به نام برانکو را داریم که سابقه زیادی در امر مربی گری داشته است و در فوتبال دنیا شناخته شده است . اما این را فراموش نکنیم که ایشان بهترین کارنامه اش را در ایران تجربه کرده است و توانسته است در ایران روزهای خوبی را در عرصه مربی گری تجربه کند. اما این به چه خاطر بوده است .»

مربی خارجی باشد ، مربی داخلی هم کارش را بکند

این مربی جوان مازندرانی در ادامه بیان کرد:« من فکر می کنم این شاید بخشی به خاطر فضایی بود که ما در اختیار او گذاشتیم . من به عنوان کسی که درحال رقابت با دیگر مربیان است به هیچ وجه دلم نمی خواهد که درهای ورود مربیان خارجی به ایران بسته شود، اما به شرطی که ما برویم و مربیان خوب و با کیفیتی را بیاوریم . من هرگز نمی خواهم اسمی را بیاورم اما وقتی می رویم و مربی بالای ۷۰ سال را می آوریم که هیچ داشته ای ندارد فقط در حال دور ریختن پولمان هستیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لورن کوشیلنی

چرا این شانس را به مربیان خودمان ندهیم. من خودم را مثال می زنم که عمر مربی گری من در لیگ برتر به ۲۵ یا ۲۶ بازی تجاوز نکرد مگر من بد نتیجه گرفتم . هم خوب نتیجه گرفتیم ، هم خوب بازیکن ساختیم و هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم . همه کارهایی که یک مربی خوب باید انجام دهد ما در ذوب آهن انجام دادیم.

من بازهم تکرار می کنم که اگر قرار است با این شرایط اقتصادی مربی خارجی بیاوریم مشکلی نیست اما برویم دنبال یک مربی بگردیم که کلاس بالا و کارنامه قوی داشته باشد و گر نه این شانس را به مربیان خودمان بدهیم که انصافا ما مربیان خوب ایرانی کم نداریم اما یکی باید باشد که به این ها اعتماد کند .»

سه سال است که برانکو قهرمان لیگ برتر شده

است و قهرمانی در آخرین فصل را درحالی به

دست آورد که در هفته های پایانی کاملا مجال

برای تیم های دیگر لیگ برای سبقت از پرسپولیس

فراهم شده بود ولی بازهم هیچ کدام از تیم ها

نتوانستند جای آن ها بگیرند .

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مجتبی حسینی
3.9/5 - (13 امتیاز)
3
برچسب ها :

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  • حمیدرضا فیض ابادی
    3 سال پیش

    آقا مجتبی حسینی به نظر بنده متولد تهران در محله نظام آباد (شهیدمدنی)محله ۸متری علیپور هستن،،،ازهمون کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشتن از انجایی که بچه یه محل بودیم آشنایی زیادی با ایشان داشتیم پدر ایشان نظامی شهربانی بود،،،یاد آن دوران بخیر

  • حمیدرضا فیض ابادی
    3 سال پیش

    آقا مجتبی حسینی به نظر بنده متولد تهران در محله نظام آباد (شهیدمدنی)محله ۸متری علیپور هستن،،،ازهمون کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشتن از انجایی که بچه یه محل بودیم آشنایی زیادی با ایشان داشتیم پدر ایشان نظامی شهربانی بود،،،خود آقامجتبی جوان بسیار متین وببا شخصیتی بود یاد آن دوران بخیر

  • علی اکبر جعفری
    2 سال پیش

    بهترین الگو برای کسانی که با تلاش و کوشش خودشان از صفر به صد می‌رسند 👌🏻❤️