بیوگرافی ارطغرل ساغلام

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ارطغرل ساغلام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ارطغرل ساغلام (ترکی استانبولی: Ertuğrul Sağlam، ترکی آذربایجانی: Ərtuğrul Sağlam؛ زادهٔ ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ترکیه است.

زندگینامه ارطغرل ساغلام

بیوگرافی ارطغرل ساغلام

فعالیت ورزشی 

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بشیکتاش اشاره کرد.

تیم ملی

وی همچنین سابقه ۲۶ بازی و ۱۱ گل برای تیم ملی فوتبال ترکیه در کارنامه دارد.

تیره روزی در فوتبال ترکیه

ارطغرول ساغلام سرمربی ترک تبار سابق تراکتورسازی که نتایج ناامیدکننده او با تیم تبریزی در نیم فصل دوم لیگ برتر همین طور لیگ قهرمانان آسیا باعث تشدید بحران های باشگاه محبوب آذربایجان شد بعد از برکناری از این تیم و بازگشت به ترکیه هدایت کایسری اسپور را در دست گرفت.

ساغلام که یکی از گران ترین قراردادهای تاریخ باشگاه تراکتورسازی را به امضا رسانده بود در مجموع ۱۸ بازی روی نیمکت این تیم نشست که ماحصل آن سه برد، شش تساوی و ۹ شکست بود تا بدترین نتایج ممکن در تاریخ لیگ برتر همین طور در آسیا را با این تیم کسب کند. در تیم کایسری اسپور هم با گذشت تنها ۱۳ هفته از رقابت ها صاحب سه برد، سه تساوی و هفت شکست شد تا بعد از باخت ۵-۰ مقابل آلانیااسپور از سمتش کناره گیری کند.

بنا به اعلام رسانه های ترکیه باشگاه کایسری با این استعفا موافقت خواهد کرد تا ارطغرول ساغلام در ادامه تیره روزی های خود روی نیمکت مربیگری با ناکامی تلخ دیگری روبرو و برای مدتی طولانی خانه نشین شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یزوا کیمیش
جدایی از تراکتور

در حالی که این روزها باشگاه تراکتورسازی در گیر و دار مزایده مالکیت خود است و به همین خاطر هنوز خبری از تعیین تکلیف کادرفنی و بازیکنان نیست، ارطغرول ساغلام در ترکیه قراردادی ۳ ساله با کایسری اسپور بست.

ساغلام قبل از دیدار آخر لیگ برتر هفدهم با عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره تمدید قراردادش صحبت کرد و به توافقاتی نیز دست یافت. همچنین الیاسی در مصاحبه های خود بارها اعلام کرد اولویت اولش برای سپردن هدایت تیم در فصل آینده ساغلام است.

از طرف دیگر هواداران تراکتورسازی هم بارها نسبت به تمدید قرارداد با ساغلام علاقه خود را نشان دادند اما این مربی ترکیه ای بدون توجه به قول و قراری که با مسئولان باشگاه گذاشته بود و با بی احترامی به درخواست هواداران تراکتور کاملا بی سر و صدا در کشورش تیم گرفت تا جدایی اش از تراکتور قطعی شود.

این در حالی است که ساغلام طبق قرار قبلی باید

برنامه خود را برای فصل بعد به باشگاه تراکتورسازی

اعلام می کرد اما از این کار سر باز زد تا اینچنین به تراکتور و هوادارانش وفادار نباشد و تصمیم بگیرد در ترکیه کار کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ارطغرل ساغلام
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه