بیوگرافی ارسون یانال

5 سال پیش
بیوگرافی ارسون یانال
Rate this post

بیوگرافی ارسون یانال به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ارسون یانال (ترکی استانبولی: Ersun Yanal؛ زادهٔ ۱۷ دسامبر ۱۹۶۱) مربی فوتبال اهل ترکیه است.

زندگینامه ارسون یانال 

بیوگرافی ارسون یانال

فعالیت ورزشی

وی سابقه مربی‌گری در تیم‌هایی همچون آنکاراگوچو، گنچلربیرلیغی، ترابزون‌اسپور، اسکی‌شهراسپور، فنرباغچه، ترابزون‌اسپور و تیم ملی فوتبال ترکیه را در کارنامه دارد.

یانال که سرمربیگری تیم ملی ترکیه را نیز در کارنامه خود دارد، در این کشور یک مربی منظم و با دیسیپلین شناخته می شود؛ اگرچه یانال شاگرد مصطفی دنیزلی بوده و در خیلی مسائل از او یاد گرفته اما چند حسن بزرگ نسبت به دنیزلی دارد که حضورش در تراکتورسازی می تواند مفید باشد.

او در سال های گذشته نسبت به دنیزلی بسیار پرکار تر بوده و تا همین چند ماه قبل هدایت ترابوزان اسپور ترکیه را برعهده داشت. یانال که سابقه حضور در تیم ملی ترکیه و فنرباغچه نیز در کارنامه اش دیده می شود، ۳ سال قبل در جام یوفا با فنرباغچه نتایج مطلوبی گرفت و توانست پارما، اسپورتینگ لیسبون و بلکبرن را شکست دهد.

یانال سرمربی پیشین تیم فوتبال فنرباغچه بوده که در لیگ این کشور چند هفته مانده به پایان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است. وی همچنین هدایت تیم ترابوزان اسپور ترکیه را هم برعهده داشته و نتایج خوبی با این تیم کسب کرده است.

در مورد این مربی گفته می شود او کاشف آردا توران بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا بوده و مربیگری وی را هم برعهده داشته است. یانال به سبک مربیان شرق اروپا کار می کند و از نظم و انضباط کاری بالایی برخوردار است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماتئو کواچیچ
ماجرای حضور در تیم ملی ترکیه

سرمربي كنكلر بيليگي به عنوان سرمربي تيم ملي تركيه انتخاب شد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يانال با اتحاديه‌ي تركيه قراردادي چهار ساله امضا كرد. اولوسوي، رييس فدراسيون فوتبال تركيه اعلام كرد توافق با ارسون يانال پس از دو روز مذاكره بوجود آمد. اين مربي نمايش قابل قبولي با كنكلر بيليگي در جام يوفا داشت. او جانشين سنول گونش سرمربي پيشين تيم ملي تركيه شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ارسون یانال
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه