بیوگرافی سباستین لتو

5 سال پیش
بیوگرافی سباستین لتو
3.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی سباستین لتو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سباستین لتو (انگلیسی: Sebastián Leto؛ زادهٔ ۳۰ اوت ۱۹۸۶) یک بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است.

زندگینامه سباستین لتو 

بیوگرافی سباستین لتو

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به المپیاکوس، لانوس، پاناتینایکوس و لیورپول اشاره کرد.

سباستین لتو هم که معروف‌ترین دستیار استراماچونی در استقلال است به تازگی وارد عرصه مربی‌گری شده است. او که متولد ۱۹۸۶ است در دوران بازی‌گری‌اش در باشگاه‌های لانوس، لیورپول، پاناتینایکوس و المپیاکوس بازی کرده و در آخرین فصل حضورش به عنوان بازیکن در تیم الامارات حضور داشت.

سباستین لتو یکی از خریدهای رافائل بنیتس در لیورپول بود اما نتوانست مجوز کار در انگلستان را بگیرد. او در ۱۹ سالگی با ۱٫۸ میلیون پوند از لانوس راهی لیورپول شده بود و چند مسابقه‌ای برای این باشگاه در دقایق محدود انجام داد اما هیچکدام در لیگ برتر نبودند. حتی وقتی لتو توانست پاسپورت ایتالیایی بگیرد، باز هم اتحادیه فوتبال انگلستان درخواست لیورپول را برای دادن مجوز کار را به این بازیکن جهت بازی در لیگ برتر نپذیرفت. چیزی که با انتقاد بنیتس روبرو شد. لتو با المپیاکوس و پاناتینایکوس قهرمان لیگ و جام حذفی یونان شده است. استقلال، اولین تجربه مربیگری لتوی ۳۲ ساله است.

اصالتی آرژانتینی

تولد ۱۹۸۶ و اصالتاً آرژانتینی است ولی پاسپورت ایتالیایی دارد. لتو به عنوان یک وینگر تهاجمی ابتدا فوتبالش را در باشگاه لانوس آرژانتین آغاز کرد و در ادامه به لیورپول پیوست و از آنجا قرضی راهی المپیاکوس شد. باشگاه بعدی او پاناتینایکوس یونان شد که در آن دوران بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. لتو سپس به کاتانیا ایتالیا رفت. در سال ۲۰۱۵ او بار دیگر به لانوس قرض داده شد و مجددا سال بعد به پاناتینایکوس بازگشت. آخرین باشگاه او، الامارات امارات بود که سال ۲۰۱۷ به این تیم پیوست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زیکو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سباستین لتو
3.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه