بیوگرافی مارکو کاسر

5 سال پیش
بیوگرافی مارکو کاسر
Rate this post

بیوگرافی مارکو کاسر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

وی مربی بدنسازی است که قرار است در استقلال به استراماچونی کمک کند.

زندگینامه مارکو کاسر

بیوگرافی مارکو کاسر

فعالیت ورزشی

او فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه رم و دارای مدرک کارشناسی ارشد، تمرین دهنده حرفه‌ای ورزشکاران از کاورسیانو است. کیسر کارش را از تیم بلونو کالچیو آغاز کرده و سپس در سالرنیتانا کالچیو حاضر شده است. او سابقه حضور در نوارا و برتی ایتالیا را هم دارد. این مربی بدنساز ایتالیایی در تیم والتا از کشور مالت هم حاضر بوده که با قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان همراه شده است. کاسر در دسامبر ۲۰۱۶ به تیم تونسی الصفاقسی پیوسته و به مدت دو فصل متوالی در آنجا حضور داشته است. آخرین تیم او که اخیراً از آن جدا شده، برکیکارا در لیگ مالت بوده است.

این مربی درباره رزومه‌اش در سایت شخصی خود نوشته:

* فارغ التحصیل در دانشگاه رم در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی. مربی حرفه ای بدنسازی با مدرک کارشناسی که در سال ۲۰۰۴ از Copciano دریافت شده است.
* با سابقه کار در Belluno Calcio – Salernitana calcio – Novara calcio – Berretti – Primavera
* اولین تجربه خارج از کشور در valleta FC در مالت بوده است و من نیز رضایت از پیروزی در لیگ و بازی های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را داشتم.
* در دسامبر ۲۰۱۶، در دو فصل متوالی در باشگاه Sportif Sfaxien به تونس نقل مکان کردم، در CAF به نیمه نهایی رقابت آفریقا دست یافتیم. تجربه در تونس باعث افزایش بار حرفه‌ای من شد.
* در حال حاضر همکاری با Birkirkara fc در لیگ برتر مالت و شرکت در دور مقدماتی لیگ اروپا.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایکل اوون
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارکو کاسر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه