بیوگرافی استانیسلاو چرچسوف

5 سال پیش
بیوگرافی استانیسلاو چرچسوف
Rate this post

بیوگرافی استانیسلاو چرچسوف به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

استانیسلاو سالاموویچ چرچسوف سرمربی و بازیکن سابق فوتبال روس است که به عنوان دروازه‌بان تیم ملی فوتبال شوروی و تیم ملی فوتبال روسیه بازی می‌کرد.

زندگینامه استانیسلاو چرچسوف

بیوگرافی استانیسلاو چرچسوف

فعالیت ورزشی

او اوستیایی‌تبار است. در اوت ۲۰۱۶ او با هدف رسیدن به نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه منصوب شد.

روسیه توانست از گروه خود با ۶ امتیاز(۲ برد برابر عربستان و مصر و یک شکست برابر اروگوئه) صعود کند. آنها در مرحلهٔ یک‌هشتم نهایی، اسپانیا را در ضربات پنالتی حذف کردند. امّا در یک چهارم نهایی به دست کرواسی، دوباره کار به پنالتی کشید و در پایان روسیه حذف شد.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به لوکوموتیو مسکو، دینامو درسدن، و اسپارتاک مسکو اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال روسیه بازی کرده و عضو ترکیب بازیکنان این تیم در جام‌های جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ بوده‌است. او همچنین سرمربی تیم ملی روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود.

شایعه حضور در اسپارتاک مسکو

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در این رابطه می‌گوید: خیلی کوتاه درباره خبر مذاکره با تیم اسپارتاک مسکو به شما می‌گویم چنین چیزی صحت ندارد. حتی پیشنهاد خارجی هم ندارم. من پست کنونی‌ام در تیم ملی فوتبال روسیه را حفظ می‌کنم. به طور دقیق کاری را انجام می‌دهم که باید در آنجا باشم.

تیم اسپارتاک مسکو پاییز سال گذشته میلادی با ماسیمو کاررا، سرمربی مشهور ایتالیایی قطع همکاری کرد. هم‌اکنون اولگ کونونوف هدایت این تیم مطرح پایتخت روسیه را بر عهده دارد و ۷ هفته پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر این کشور در رده پنجم جدول جای گرفته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد عبدی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استانیسلاو چرچسوف
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه