بیوگرافی مسعود معینی

5 سال پیش
2.2/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی مسعود معینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مسعود معینی بازیکن فوتبال بازنشسته اهل ایران است.

زندگینامه مسعود معینی

بیوگرافی مسعود معینی

فعالیت ورزشی

معینی قبلاً مدیر آکادمی استقلال عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران بوده‌است.او هم‌اکنون عضو اصلی هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه استقلال تهران می‌باشد .

وی سابقه بازی در بانک ملی ،تاج و اکباتان را دارد. معینی زننده گل پیروزی تاج در وقت اضافه فینال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۹۷۰ بود.

او مدتی نیز مربی باشگاه فوتبال پرسپولیس بود.

او برادر فریدون معینی است.

درمیان قدیمی‌های استقلال مسعود معینی جزو معدود نفراتی است که توانسته تا مقطع دکترا تحصیل کند و هم‌اکنون هم در دانشگاه تدریس می‌کند. او زننده گل پیروزی تاج در وقت اضافه فینال جام باشگاه‌های آسیا در‌سال ١٩٧٠ بود و گاهی اوقات به دلیل یک دوره مربیگری‌اش درپرسپولیس هم مورد اتهام قرار گرفته است.

صحبت در مورد مرحوم پور حیدری

از رفتن پورحیدری غمگین هستیم زیرا به خوبی می دانم که هیچ کس جای او را حتی در هیات مدیره نیز پر نخواهد کرد. افراد زیادی با تخصص های مختلف حضور دارند اما کسی که نزدیک به نیم قرن تجربه حضور در استقلال را داشته باشد به سختی پیدا می شود.

زمانیکه در مراسم تشییع پیکر او با جلال طالبی صحبت می کردم بر این موضوع تاکید کردم که حضور این تعداد آدم برای تشییع پورحیدری اتفاق بی نظیری است و همه از درگذشت او متاسف بودند. در مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری همه حاضران با آغوش باز پذیرای یکدیگر بودند و نشان دادند که باید اختلافات را کنار بگذارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایگناتزیو آباته
معینی درباره وجود اختلافات میان استقلالی ها عنوان کرد:

«این اختلافات در همه جامعه است. زمانی که افراد با سلایق مختلف کار می کنند، اختلاف در تفکرات باعث این موضوع می شود که ریشه آن در مسائل مختلف مانند مسائل مالی است. متاسفانه این تفکرات بچگانه است که ریشه انسانی ندارد. من تا به امروز هر زمان که علی جباری را می بینم او را کاپیتان و بزرگتر خود می دانم و در آغوش می گیرم اما متاسفانه از دو نسل پیش و در سالهای پایانی دهه ۶۰ با پر رنگ شدن مسائل مالی روابط میان افراد تغییر کرد.»

او درباره اختلاف میان پیشکسوتان استقلال که منجر به رو به رو نشدن آن ها در مراسم تشییع شد، تصریح کرد: «افرادی مانند مجیدی و قلعه نویی پیشکسوت استقلال نیستند. از نظر من پیشکسوت فردی است که پیش از سال ۶۰ در استقلال حضور داشته و من بزرگانی مانند طالبی، جباری و پروین را پیشکسوت می دانم. قطعا افرادی مانند مجیدی و قلعه نویی و خیلی افراد دیگر برای استقلال زحمات زیادی کشیدند و افتخار آفرینی کردند. آنها افرادی ارزنده و با اخلاق هستند که در تاریخ استقلال نقش پررنگی دارند اما زود است که آنها را پیشکسوت استقلال صدا کنیم.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مسعود معینی
2.2/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه