بیوگرافی هربرت هاینر

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی هربرت هاینر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هربرت هاینر، (به آلمانی: Herbert Hainer) (زاده ۳ ژوئیه ۱۹۵۴) کارآفرین، اقتصاددان و مدیر ارشد اجرایی آلمانی است.

زندگینامه هربرت هاینر

بیوگرافی هربرت هاینر

فعالیت ورزشی

او ، که در حال حاضر به‌عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت آدیداس و رییس هیئت مدیره بایرن مونیخ فعالیت می‌نماید.

درس هایی از هربرت هاینر

۱) مسووليت هاي خود را طوري اداره کنيد که انگار کسب وکار کوچک خودتان است

هربرت شرکت آديداس را طوري اداره مي کرد که گويي صاحب آن بود. موفقيت مالي شرکت اولويت او بود و البته، وضعيت کارکنان نيز به همان اندازه براي او حائز اهميت بود. او هميشه در محوطه سازمان در دسترس بود، در بوفه در کنار کارکنان غذا مي خورد، در راهروها قدم مي زد، رفتارش دوستانه بود و همه با او احساس راحتي مي کردند.

من هم تلاش مي کنم مثل او باشم. من که در واحد «ارتباطات سازماني» مشغول به کارم، به اين بخش به چشم يک کسب وکار مجزا نگاه مي کنم و تصور مي کنم که صاحب کسب وکار کوچک خودم هستم. من بخشي از زمان خود را با اعضاي تيمم مي گذرانم و يکي از وظايف کليدي ام، کمک به کارکنان براي رسيدن به اهداف شخصي شان است. من همچنين با آنها ورزش مي کنم و در فصل تابستان گاهي آنها را به خانه ام دعوت مي کنم.

با اعضاي تيم خود ارتباط برقرار کنيد. نوع و سطح رابطه شما با آنها بايد با ارتباط شما با ساير کارکنان سازمان متفاوت باشد تا محيطي جذاب و الهام بخش برايشان فراهم شود و واحد شما را به موفقيت سوق دهد، چه در زمينه کار و چه حتي در تفريحاتي مثل تنيس روي ميز.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رودی فولر
۲) نسبت به انجام کار خود اشتياق داشته باشيد

هربرت درست مثل «آدي داسلر» بنيانگذار شرکت آديداس، عاشق ورزش بود. او عاشق اين کسب وکار بود. روزهاي دوشنبه، نه تنها از تک تک اعداد و ارقام مربوط به فروش شرکت خبر داشت، بلکه آخرين اخبار مربوط به مسابقات باشگاه هاي مهم فوتبال، گلف و آخرين مدال آوران عرصه ورزش آلمان را نيز دنبال مي کرد.من هميشه سعي مي کنم اطلاعاتم درباره جهان ارتباطات، رسانه ها و البته دنياي ورزش به روز باشد. اخبار و گزارش هاي ورزشي را دنبال مي کنم و تمام مجلات حوزه ارتباطات و کسب و کار را مطالعه مي کنم.

براي من انجام اين کارها سخت يا کسل کننده نيست. من از اين کارها لذت مي برم، چون شرکت آديداس، حوزه ورزش و ارتباطات را با تمام وجودم دوست دارم. البته اين اشتياق، نيمه تاريکي هم دارد. متاسفانه وقتي رسانه ها، تحليلگران يا دوستانم به هر شکلي آديداس را نقد مي کنند، من انتقادهايشان را به خودم مي گيرم.

۳) به خودتان مغرور نشويد

ممکن است تصور کنيد مدير ارشد اجرايي شرکت بزرگي مثل آديداس حتما به خودش مغرور است و دور و برش را افراد مشهوري مثل ديويد بکهام يا ليونل مسي گرفته اند. هربرت اما اينطور فکر نمي کرد. او هميشه مي گفت تنها نکته قابل توجه زندگي اش، شغلش است. شغل او باعث مي شد دست به کارهاي خارق العاده بزند، اما او فقط مي خواست کارها را به بهترين نحو ممکن انجام دهد و در پايان روز ترجيح مي داد به خانه برود و زمان خود را مثل مردم عادي با خانواده اش بگذراند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوکاس بیگلیا

او براي من يک الگو است. او مي گفت: «ياد گرفته ام که حتي اگر در اوج موفقيت هستم، دچار غرور نشوم، به سخت کوشي ادامه دهم و همچنان با ديگران خوش رفتاري کنم.»حتي اگر فرد موفقي هستيد، براي رسيدن به هدف نهايي، به تيمي از کارکنان متعهد نياز خواهيد داشت.

۴) لحظات مهم را جشن بگيريد

يکي از بهترين خاطرات من از دوران همکاري با هربرت مربوط به مسابقات يورو ۲۰۰۴ بود. تيم هاي ملي برتر مورد حمايت آديداس، فرانسه و آلمان در مرحله گروهي حذف شده بودند و يونان که هيچکس فکرش را نمي کرد، با تيشرت هايي با نشان سه خط آديداس به مرحله نيمه نهايي راه يافته بود. رسانه ها پيش تر ما را به خاطر عملکرد تيم هايمان به باد انتقاد گرفته بودند، اما در اوج ناباوري يونان تمامي رقبا را شکست داد و به مقام قهرماني جام ملت هاي اروپا دست يافت و همه را شگفت زده کرد.

ما که اسپانسر اين تيم بوديم، پس از اتمام بازي در نقطه اي از استاديوم جمع شديم و اين پيروزي را با ساير اعضاي آديداس جشن گرفتيم. فرداي آن روز هربرت با من تماس گرفت. من کمي نگران بودم که مبادا او ما را به خاطر جشن و پايکوبي سرزنش کند. اما او بي مقدمه گفت: «اتفاق ديروز واقعا معرکه بود، مگر نه؟»

بدون شک آن روز براي من از نظر حرفه اي حائز اهميت بود.

فعاليت در کنار يک مدير ارشد اجرايي موفق هم باعث

خوشحالي من بود و هم يک امتياز بزرگ. او زماني با

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدحسن انصاری‌فرد

آديداس خداحافظي کرد که اين شرکت در اوج موفقيت

بود. پس از او «کسپر رور استد» به مديريت اين شرکت

منصوب شد. هدف او اين است که آديداس همچنان

بهترين برند محصولات ورزشي جهان باقي بماند. من

بي صبرانه منتظرم فعاليت کاري در کنار او را تجربه

کنم. مطمئنم که در ادامه اين سفر، درس هاي زيادي

هست که بايد ياد بگيرم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هربرت هاینر
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه