بیوگرافی سیلویو پیولا

5 سال پیش
بیوگرافی سیلویو پیولا
Rate this post

بیوگرافی سیلویو پیولا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سیلویو پیولا (به ایتالیایی: Silvio Piola) بازیکن فوتبال و اهل ایتالیا است که از سال ۱۹۳۵ میلادی عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده و در ۳۴ بازی ملی حضور داشته‌است.

زندگینامه سیلویو پیولا

بیوگرافی سیلویو پیولا

فعالیت ورزشی

او در بازی‌های ملی‌اش ۳۰ گل به ثمر رساند.

سیلویو پیولا آخرین بازی ملی خود را در سال ۱۹۵۲ میلادی انجام داد. وی با ۲۷۴ گل، عنوان بهترین گلزن تاریخ مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا را در اختیار دارد.

سیلویو پیولا متولد ۲۹ سپتامبر ۱۹۱۳ در شهر رابینز است . وی در سال ۴ اکتبر ۱۹۹۶ از دنیا رفت .
سیلویو بهترین گلزن تمامی ادوار سری آ ، دوران بازیگری فوتبالیش را در تیم جوانان بلکبرن رورز شروع کرد .

وی در سال ۱۹۲۹ با زدن ۱۳ گل در سن ۱۷ سالگی نظر باشگاه پرو وارچلی را به خود جلب کرد . در تیم وارچلی سیلیو در ۱۲۷ بازی در ۵ فصل موفق شد ۵۱ بار گلزنی کند . پس از آن بسیاری از تیم ها خواستار جذب وی شدند . وی پس از شرکت در جشن فاشیست ها در سال ۱۹۳۴ با مسئول برگزاری مراسم مارینلی و جنرال جیورجیو واسچارو ملاقاتی داشت آنها از وی خواستن در تمرینات تیم لاتزیو شرکت کند و اگر دوست داشت به شهر رم برود . پس از آن سیلیو پیولا به تیم نخست شهر رم “لاتزیو” آمد . و در تمرینات این تیم شرکت کرد .

حضور در لاتزیو

وی با مبلغ قابل توجهی به تیم لاتزیو آمد در آن زمان تیم لاتزیو با پرداخت ۲۵۰٫۰۰۰ پوند به باشگاه نیویورک بویز ( بلک برن روبرز) این مهاجم را به شهر رم آوردند. وی ۹ فصل در تیم لاتزیو حضور داشت و در این ۹ فصل دوبار در سال های ۱۹۳۶/۳۷ و ۱۹۴۲/۴۳ توانست لقب بهترین گلزن سری آ را بدست آورد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نگار کیانی

وی این ۹ فصل حضور در سری آ و ۶ حضور در جام حذفی توانست ۱۴۲ گل را برای تیم لاتزیو به ثمر برساند تا بهترین گلزن تاریخ باشگاه لاتزیو نیز لقب بگیرد . وی پس از پیوست به تیم لاتزیو به تیم ملی فراخوانده شد و توانست با تیم ملی ایتالیادر سال ۱۹۳۸فاتح جام جهانی شود . تیم ملی ایتایادر فینال رقابت های جام جهانی موفق شد تا تیم مجارستان را با نتیجه ۴-۲ شکست دهد تا بدین ترتیب فاتح جام جهانی شود .

وی پس از ترک لاتزیو با تیم تورینو پیوست و د ر سال ۱۹۴۳-۴۴ توانست آمار شگفت انگیزی از خود به جای بگذارد . وی توانست در تنها ۲۳ بازی ۲۷ گل را برای تیم تورینو به ثمر برساند و از این رو توجه تیم یوونتوس را به خود جلب کرد تا وی با حضور در تیم یوونتوس در دو فصل ۱۹۴۵-۴۷ در ۵۷ بازی موفق شد ۲۶ گل را وارد دروازه حریفان کند . پس از آن سیلیو تصمیم گرفت که تورین را ترک نموده به تیم نوارا بپیوندد . و در ۷ فصل حضور خود در تیم نوارا توانست ۸۶ گل را روانه دروازه حریفان کند تا بدین ترتیب لقب بهترین گلزن تمامی ادوار سری آ را به خود اختصاص بدهد .

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سیلویو پیولا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه