بیوگرافی تاکیس لمونیس

5 سال پیش
بیوگرافی تاکیس لمونیس
Rate this post

بیوگرافی تاکیس لمونیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تاکیس لمونیس (یونانی: Τάκης Λεμονής؛ زادهٔ ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۶۰) بازیکن فوتبال بازنشسته و سرمربی اهل یونان است.

زندگینامه تاکیس لمونیس 

بیوگرافی تاکیس لمونیس

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال پانیونیوس و باشگاه فوتبال المپیاکوس اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال یونان بازی کرده‌است.

شایعه حضور در پرسپولیس

تاکیس مربی مطرح یونانی در تیم‌هایی نظیر المپیاکوس یونان، آپوئل قبرس و… تجربه مربیگری دارد و جالب اینجاست که چندی پیش که هدایت المپیایکوس را در اختیار داشت با کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال کشورمان هم به خوبی کار کرده و به خوبی از فوتبال ایران شناخت دارد.

این مربی ۵۹ ساله ۴ بار سرمربی المپیایکوس بوده و از تجربه خوبی در زمینه مربیگری برخوردار است. تاکیس دو بازی ملی برای تیم ملی یونان انجام داده و به عنوان سرمربی موفق شده ۷ عنوان قهرمانی در لیگ یونان به دست بیاورد.

آخرین تیمی که تحت هدایت این مربی سرشناس یونانی، المپیاکوس بوده است. او به سیستم ۱-۳-۲-۴ و فوتبال هجومی علاقه زیادی دارد.

از افتخارات تاکیس لمونیس می توان به ۴ بار قهرمانی در لیگ یونان و یک بار قهرمانی در لیگ قبرس اشاره کرد که این مربی را در زمره مربیان ممتاز سالهای اخیر فوتبال اروپا قرار داده است.

گفته می شود رقم پیشنهادی تاکیس لمونیس برای همکاری با پرسپولیس برای هر فصل ۶۵۰ هزار دلار است و به نظر می رسد اگر جمع بندی برای حضور او در پرسپولیس صورت گیرد، مشکلی از این بابت برای همکاری با او وجود ندارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهمن تیموری
هافبک سابق المپیاکوس

هافبک گلزن و سابق المپیاکوس گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس است.
«سر تاکیس» معروف لیگ یونان، جدی‌ترین گزینه باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری این تیم است. این سرمربی ۵۹ ساله در دوران فوتبال خود یک هافبک بوده و در ۳۲۰ بازی حرفه‌ای خود برای المپیاکوس، لوادیکوس و پانونیوس ۴۹ گل زده است. او در سال ۱۹۹۳ از فوتبال خداحافظی کرد.

لمونیس سال ۱۹۹۶ مدرک مربیگری خود را در انگلستان گرفت و در سال ۱۹۹۹ مربیگری خود را در تیم آستراس زوگراغو در یونان آغاز کرد. او در ۲۰ سال مربیگری خود روی نیمکت تیم‌هایی چون المپیاکوس (۳ مقطع) آپوئل نیکوزیا، لوادیاکوس، پانونیوس، اومنیا نیکوزیا، الرعد، پانتولیکوس، کالیتئا و… نشسته است.

مهم‌ترین افتخارات مربیگری تاکیس لمونیس شامل ۴ قهرمانی لیگ یونان به همراه المپیاکوس در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷؛ ۱ قهرمانی سوپرکاپ یونان با المپیاکوس؛ یک قهرمانی لیگ قبرس با اومنیا و ۱ قهرمانی جام حذفی با این تیم است.
تاکیس آخرین بار در دی ماه سال ۱۳۹۶ روی نیمکت المپیاکوس نشست. او تیم را از رتبه پنجم به صدر جدول رساند اما با شرایط المپیاکوس و رختکن این تیم کنار نیامد و خودش تصمیم گرفت از المپیاکوس جدا شود. او در دو فصل آخر حضور در المپیاکوس به طور میانگین ۱.۷ و ۲.۳ امتیاز در هر بازی کسب کرد.

سیستم مورد علاقه تاکیس ۱-۳-۲-۴ و به طور میانگین هر ۱۰ ماه یک‌بار تیم خود را عوض کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تاکیس لمونیس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه