بیوگرافی هدایت ممبینی

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی هدایت ممبینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هدایت‌الله ممبینی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۴۹ در روستای چشمه روغنی، هفتکل، خوزستان) داور فوتبال ایرانی است.

زندگینامه هدایت ممبینی

بیوگرافی هدایت ممبینی

فعالیت ورزشی

ممبینی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ در ۹۰ بازی در لیگ برتر سوت زده‌است. وی از اعضای پیشین شورای شهر اهواز بوده‌است و هم‌اکنون مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال ایران است. وی هم اکنون ناظر بین المللی است

شهرآورد تهران

هدایت ممبینی در تیم داوری دو دربی بزرگ تهران حضور داشته است. در یک بازی داور وسط بوده و در یک بازی هم داور چهارم بوده است.

نام و نام خانوادگی: هدایت ممبینی

تاریخ تولد: ۱۳۴۹/۱/۱

محل تولد: چشمه روغنی – هفتکل

قد: ۱۷۸ سانتیمتر

وزن: ۷۳ کیلوگرم

میزان تحصیلات: کارشناس ارشد تربیت بدنی

شغل قبلی : مسئول امور ورزشی و مشاور شهرداری

سال شروع داوری: ۱۳۶۸

سال ورود به لیگ برتر: ۱۳۸۲

سال ورود به لیست فیفا: ۲۰۰۳

رشته قضاوت: فوتبال – داور وسط

هدایت الله ممبینی فرزند مشهدی عبدالله متولد ۱۳۴۹در روستای چشمه روغنی است. داور با تجربه کشورمان اصلیتی از طایفه بختیاری دارد. وی تا کلاس سوم ابتدایی در روستای چشمه روغنی ساکن بود و پس از آن همراه با خانواده به هفتکل که در آن روزگار سر آمد تمامی شهرهای اطراف بوده مهاجرت نمود دوران ابتدایی را دبستان آسماری وپس از آن دوره راهنمایی ودبیرستان را درهفده شهریور وشهید بهمنی (رودکی)با موفقیت پشت سر گذاشت.

از همان دوران کودکی علا قه بسیاری به فوتبال داشت و به مانند دیگر بچه های شهر در زمین‌های خاکی مهر‌آباد و نیرو بازی می کرد

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وحید حمدی‌نژاد

درسال ۱۳۶۸دررشته تربیت بدنی دانش‌سرای تربیت معلم اصفهان قبول شد وخیلی زود توانست با لیاقتی که ازخود نشان داد از نفرات اصلی تیم فوتبال تربیت معلم شود. وی در ترم اول موفق به کسب درجه‌سوم داوری فوتبال شود. اولین داوریش به‌طور کاملا اتفاقی در بازی‌های آموزشگاه‌های اصفهان رخ داد. به علت نبود داور تربیت معلم اصفهان وی را به عنوان داور مسابقه معرفی کرد. پس از فراغت از تحصیل ، برای آموزش فرزندان شهرش به هفتکل بازگشت و در کنار تدریس تربیت بدنی، داوری مسابقات لیگ فوتبال هفتکل را انجام می داد.

درجه بین المللی

دوره ارتقاء داوری را در شیراز پشت سر گذاشته وپس از آن در اهواز موفق به اخذ درجه یک وملی شد و با کوشش‌ها وتلاش فراوان در سال ۲۰۰۳میلادی موفق به دریافت درجه بین المللی شد.

آخرین دیدار خارجی که سوت زد بین تیم‌های تاجیکستان وسریلانکا بوده و بهترین قضاوت خارجی که انجام داده است از سری مسابقات جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های قطر و سنگاپور می باشد و از بهترین دیدارهای داخلی که قضاوت نموده اند دیدار فینال‌گونه استقلال وپاس در دور برگشت لیگ ۸۴ می باشد.

ممبینی از قدیم طرفدار باشگاه شاهین بوده و به گفته نصیرزاده خصوصیت‌های اصلی او نجابت، اخلاق، شخصیت والا و اهل مطالعه بودن است. بهترین قضاوت او در بازی سایپا و اسقلال رشت بود و از آن پس همواره قضاوت‌های خوبی در کارنامه خود ثبت کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هدایت ممبینی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه