بیوگرافی آرش کشاورزی

5 سال پیش
بیوگرافی آرش کشاورزی
Rate this post

بیوگرافی آرش کشاورزی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرش کشاورزی (زاده ۲۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران) والیبالیست ایرانی است.

زندگینامه آرش کشاورزی

 

بیوگرافی آرش کشاورزی

فعالیت ورزشی

از زمانی که تصمیم گرفت ورزش را به‌طور جدی شروع کند، گام اول را با حضور در باشگاه‌های اسلامشهر برداشت. او از ۱۶ سالگی حضور در تیم ملی والیبال نوجوانان ایران را تجربه کرد. از آن به بعد در رده‌های مختلف سنی به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد. او سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی اتکا، پرسپولیس، داماش گیلان و پیکان تهران را دارد. او در حال حاضر عضور باشگاه والیبال شهرداری ورامین است. کشاورزی با پیکان در مسابقات باشگاه‌های جهان به عنوان یکی از بهترین دریافت‌کننده‌ها معرفی شد.

کشاورزی بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین متولد ۲۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران است، کشاورزی با تیم پیکان تهران در مسابقات باشگاه‌های جهان به عنوان یکی از بهترین دریافت کننده‌ها معرفی شده است. وی در ۱۶ سالگی به تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دعوت شد.

بخشی از مصاحبه

عملکرد خودتان را در سال ۹۷ چه طور ارزیابی می کنید؟

عملکرد قابل قبولی در سال ۹۷ داشتم و توانستم در تیم شهرداری ورامین به خوبی بازی کنم، تمام سعی من این بود که به اهدافی که برای خودم ترسیم کرده بودم گام به گام نزدیک‌تر شوم که خدا را شکر چنین چیزی رخ داد.

در سال ۹۷ به خودتان چه نمره‌ای می‌دهید؟

به خودم ۱۹ می‌دهم، به اعتقاد من زمانی که شما به عنوان یک بازیکن انرژی در بدن نداری و همه را صرف بازی و تمرین کردن می‌کنی، آن موقع است که می‌توانی در چشم هم تیمی هایت نگاه کنی و بگویی تمام تلاشم را کرده ام، من در سال ۹۷ همین گونه زحمت کشیدم چه در تمرین و چه در مسابقه و الان وجدان راحتی دارم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیله روگانی
برای نوروز گوشت و آجیل می‌خرید؟

گوشت نمی خرم اما آجیل می خرم چون پدر من بزرگ خاندان است و همه فامیل با نوه و نتیجه به خانه ما می آیند. گوشت قرمز در طول فصل لیگ که بازی می کنم می خورم وقتی لیگ تمام شد به گوشت سفید مرغ رجوع می کنم.

یک دروغ سیزده بگویید؟

گوشت ۲۰ هزار تومان می‌شود.

یک خاطره از دوران کودکی خودتان تعریف کنید؟

من دروازه بان فوتبال بودم و با پرسپولیس تهران قرارداد داشتم، یک روز به جای فوتبال رفتم والیبال در حالی که پدر فکر می کرد من به تمرین فوتبال می روم، آن جا بود که برای مسابقات مدارس و تیم ملی نوجوانان والیبال انتخاب شدم بعد رفتم و به خانواده ام گفتم که بازی های تیم ملی را ببینند و باید بگویم آن ها خیلی شکه شدند زمانی که من را در تیم ملی والیبال دیدند، در آن مسابقات با تیم ملی نوجوانان قهرمان آسیا هم شدیم و من اکنون از تصمیم آن روزم حس خوبی دارم که والیبال را به جای فوتبال انتخاب کردم و باید بگویم ۶ ماه بدون کتانی تمرین والیبال می کردم تا اینکه مربی والیبالم به عنوان جایزه یک کتانی برای من خرید.

اهل مطالعه هستید؟

خیلی به اشعار مولانا علاقه دارم و کار های او را سر لوحه کارم قرار دادم،

بهترین اتفاق سال ۹۷ شما چه بود؟

بعد از چهار سال از شهرداری ورامین پول گرفتم.

چه آرزویی برای مردم ایران در سال جدید می کنید؟

امیدوارم مردم عزیز ایران در سال جدید تنشان سالم باشد و هرگز روی تخت بیمارستان نباشند، خانه همه هموطنانمان پر از پول و برکت باشد و هیچ مردی در سال جدید به خاطره سفره خالی خجالت زده زن و بچه اش نباشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی تبریزی نوری
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرش کشاورزی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه