بیوگرافی زوران گاییچ

5 سال پیش
بیوگرافی زوران گاییچ
Rate this post

بیوگرافی زوران گاییچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

زوران گاییچ با تلفظ دیگر زوران گائیچ زاده ۲۸ دسامبر ۱۹۵۸ در پانچفو مربی والیبال اهل صربستان سرمربی سابق تیم‌های ملی باکو، ایران و روسیه است.

زندگینامه زوران گاییچ

بیوگرافی زوران گاییچ

فعالیت ورزشی

گاییچ در رشد والیبال صربستان نفش مهمی داشت و در ابتدا مدال بنز المپیک ۱۹۹۶ را به دست آورد؛ و بعد از آن مدال نقره قهرمانی جهان ۱۹۹۸ را و در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی نیز تیم ملی یوگسلاوی را قهرمان کرد تا عملکرد درخشان او تکمیل شد. او در دوران عهده دار بودن هدایت تیم ملی ایران به والیبال ایران شکل جدیدی داد و برای تمرینات از آنالیز استفاده می کردو طراحی تمرینات را بسیار مهم می‌دانست اما در نتیجه‌گیری ناموفق بود.

صحبت در مورد نسل جدید والیبال ایران

دیدار ایران و صربستان در بلگراد یک مهمان ویژه داشت. زوران گاییچ صرب که سال ۲۰۰۷ هدایت ایران را در دست گرفت و با تغییرات بسیاری که در ترکیب تیم ملی انجام داد والیبال کشورمان را وارد فاز جدیدی کرد.
وی که هدف المپیکی شدن با ایران را داشت نتوانست در زمان حضور خود این موفقیت را از نزدیک ببیند، برای تماشای هر سه بازی ایران در هفته دوم مقابل بلغارستان، برزیل و صربستان در سالن مسابقه حاضر شد و از نزدیک و بادقت مثال زدنی شاهد بازی شاگردان سابق خود بود.

این مربی صاحب نام صربستانی پس از آخرین دیدار ایران در بلگراد در خصوص عملکرد کلی تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی شده است و از زمان جدایی‌ام تا به حالا همه بازی های ایران را دنبال می‌کنم و هنوز هم قلبم با ایران است. از راهیابی ایران به المپیک بسیار خوشحال شدم و ایران حالا تیم لایقی برای این رقابت ها شده است. بازیکنان بسیار خوبی در این تیم بازی می کنند که حالا به یکی از ابر قدرت ها تبدیل شده اند و در بازی مقابل صربستان هم با وجود خستگی زیاد که در بدن ها و عملکرد بازیکنان مشاهده می شد، آنها بازی خوبی انجام دادند. البته نباید از این موضوع هم به سادگی گذشت که صربستان روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و توانست با بازی بهتر برنده بازی شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیر غفور
تیمی قدرتمند

به نظر من ۷ تیم در جهان قدرت نزدیک به هم دارند که در تورنمنت های مختلف موفقیت هایی را کسب می کنند. تیمی که در زمین است بسیار اهمیت دارد اما هر تیمی بهتر تمرین کند، انسجام بیشتری در کشور برای موفقیت آن وجود داشته باشد، فدراسیون آن کشور برنامه ریزی بهتری داشته باشد و سازماندهی مناسب تری را برای المپیک در نظر بگیرد می تواند موفق تر باشد.

همانطور که فدراسیون والیبال ایران در این سالها توانسته در این مورد موفق عمل کند، در صورت ادامه این راه می‌تواند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. افراد و مدیران می‌توانند تاثیر زیادی بر نتایج تیم ها داشته باشند و اگر ایران ضمن بازی خوب در این زمینه ها هم موفق عمل کند به طورقطع نتیجه خوبی خواهد گرفت

چرا که این مجموعه از اتفاقات در موفقیت

یک تیم نقش دارند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی زوران گاییچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه