بیوگرافی ساسان خداپرست

5 سال پیش
بیوگرافی ساسان خداپرست
4.2/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی ساسان خداپرست به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ساسان خداپرست والیبالیست تازه پیشکسوت شده‌ ارومیه‌ای که سالیان سال در تیم ملی والیبال ایران حضور داشت.

زندگینامه ساسان خداپرست

بیوگرافی ساسان خداپرست

فعالیت ورزشی

ساسان خداپرست ستاره سابق والیبال ارومیه است. وی پیش از سعید معروف و بعد از یدالله کارگرپیشه دومین نفری بود که کاپیتانی تیم ملی والیبال ایران را از شهر عشاق والیبال بر عهده داشت.

وی در مورد عملکرد موفقیت آمیز تیم ملی والیبال می گوید:
برای برتری یک تیم کلی عوامل تأثیرگذار است از جمله میزبانی درست عمل کردن کادر فنی و کم‌اشتباه بودن بازیکنان که امروز ما در هر سه مورد بسیار خوب عمل کردیم و باعث برتری تیم ما مقابل تیم ملی والیبال بلژیک شد.

الان خیلی زود هست در مورد آقای کولاکویچ نظر داده شود، چراکه هنوز ایران با هدایت ایشان چهار بازی انجام داده است اما در همین چهار بازی نشان داد از نظر تایم و تعویض خوب است به موقع عمل می‌کند و نمره قبولی به ایشان می‌دهم اما مرور زمان نشان خواهد داد که وی در چه حدی است.

تفاوت والیبال مدرن

یک تفاوتی که بسیار بزرگ است در زمان ما و قبل از ما بازیکنان ایران با تکنیک و باهوش بودند اما در این زمان فعلی با این شرایط هر گروهی بود موفق می‌شد، تفاوت این دوره و دوره‌های قبل در وجود امکانات و دید حرفه‌ای به والیبال است امکانات اردوهای ملی، مسابقات بین‌المللی زیاد که برگزار می‌شود اما در زمان ما این طور نبود. ما در کل یا مسابقات قهرمانی آسیا یا قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌رفتیم و در نهایت دو بار هم مسابقات جهانی شرکت کردیم، اما الان در سال چند بار مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی برگزار می‌شود که بسیار خوب است و باید ادامه‌دار باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنا بلس

امکانات باعث شد مربی بزرگی همچون ولاسکو برای مربیگری به ایران بیاید در حالی که قبلاً بزرگترین مربی که به ایران می‌آمد از کره یا ژاپن بود و این مثالی ساده برای تفاوت والیبال زمان ما و حال حاضر است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ساسان خداپرست
4.2/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه