بیوگرافی اصغر نائینی

5 سال پیش
4/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی اصغر نائینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اصغر نائینی (زاده ۱۳۴۱ در تهران) پاسور و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان و مربی بین المللی فعلی والیبال اهل ایران است.

زندگینامه اصغر نائینی

بیوگرافی اصغر نائینی

فعالیت ورزشی

نائینی سابقه مربیگری در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را هم دارد اما به عنوان سرمربی اولین تجربه خود را در لیگ با هدایت تیم گوهر کویر زاهدان به دست آورد و در حال حاضر سرمربی تیم پیروزی کیش در لیگ دسته یک کشور می باشند.

ساختار مریض والیبال

به نظرم هیچ فرقی نمی کند چه مربی وارد والیبال ما شود، مربیان مطرح دنیا از لحاظ کیفی تقریبا در یک حد و اندازه هستند اما ساختار والیبال ما مریض است و مشکل ما مربی نیست.

وی ادامه داد:

در زمان آمدن ولاسکو کسی در والیبال فحاشی نمی کرد و یقه هم را نمی گرفت. از زمانی که پول وارد والیبال شد و آدم های غیر حرفه ای و غیر والیبالی وارد شدند نتوانستند تیم ها، باشگاه ها و بازیکنان را کنترل کنند.

نائینی مشکل داخلی را ارجح به انتخاب مربی دانست و اظهار داشت: ما باید ابتدا خودمان را درست کنیم بعد به سراغ مربی برویم. ما خودمان مشکل داریم وقتی تمام ابزار و امکانات را داریم ولی افراد غیر حرفه ای در راس کار وجود دارند، بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم بعد از چند وقت فرار می کند. بزرگ ترین مربیان دنیا نمی تواند لیگ ما و بازیکنان ما را درست کنند چون وظیفه آنها تمرین دادن و بحث فنی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شایان مصلح
نائینی افزود:

از هر کسی بپرسید که پیشنهاد شما کیست اسم آناستازی را می برد، پیشنهاد من هم آناستازی است ولی باید ابتدا وضعیت والیبال خودمان را درست کنیم. برای مثال در هیئت رییسه که در مورد والیبال تصمیم گیری می کند چند نفر والیبالی هستند که اختیار تصمیم گیری را دارند.

مربی فصل گذشته شهرداری زاهدان درمورد پیشنهاد گزینه مورد نظرش تصریح کرد: به جای پیشنهاد سرمربی پیشنهاد دیگری دارم. آقای داورزنی ابتدا باید باشگاه های ما را درست کند تفکرات ما را حرفه ای کند و آدم های حرفه ای را بر سر کار قرار دهد. در زمان ولاسکو این مشکلات نبود و والیبال ما رشد کرد ولی هر روز که گذشت مشکلات ما به دلیل حضور افراد غیر حرفه ای بیشتر شد. ولاسکو، کواچ، لوزانو همه والیبال روز دنیا را می فهمند و اگر اکنون ولاسکو و آناستازی هم بیایند وضعیت ما همین خواهد بود.

وی تصریح کرد:

والیبال ما باید از ریشه درست شود و تا زمانی که بزرگان والیبال ما با ۵۰ سال قدمت در والیبال خانه نشین باشند، درست نمی شود. افرادی امروز در کار هستند که ما با سالیان سال حضور در والیبال آنها را نمیشناسیم. در این شرایط دست بازیکنان برای انجام هر کاری باز است و البته از نظر من بازیکنان هم مقصر نیستند و شاید اگر من نیز اکنون بازیکن بودم همین رفتار را داشتم. بازیکنان آدم غیر حرفه ای بالای سر خودشان می بینند.

نائینی در پایان خاطر نشان کرد:

تیم ملی ازبازیکنان، لیگ، باشگاه ها و افراد درون

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میکل لادروپ

والیبال ما نشأت می گیرد. مربیان ۵ سال اخیر

لیگ برتر ما را آنالیز کنید ببینید چه کسانی بودند

و کدام بازیکن حرف آنها را گوش می دهد. این

والیبال از درون بیمار است و ابتدا باید این مشکل حل شود وگرنه آناستازی هم مشکل ما را حل نخواهد کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اصغر نائینی
4/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه