بیوگرافی رضا قرایی

5 سال پیش
بیوگرافی رضا قرایی
4.8/5 - (54 امتیاز)

بیوگرافی رضا قرایی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا قرایی (زادهٔ ۱۳۵۹) پاورلیفتینگکار ایرانی است.

زندگینامه رضا قرایی

بیوگرافی رضا قرایی

فعالیت ورزشی

وی تاکنون چهار بار (۱۳۸۳، ۱۳۸۶، ۱۳۸۷ و ۱۳۸۹) در مسابقات مردان آهنین شرکت نموده‌است و سه بار از آنها را (۱۳۸۳، ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷) قهرمان شده‌است.

رضا همچنین در مسابقات بین‌المللی مختلفی به عنوان نماینده کشور ایران حضور داشته‌است که از جمله آنها می‌توان به مسابقات قوی‌ترین مردان جهان سال ۲۰۰۶ اشاره کرد که در آن مسابقات هجدهم شد.

صحبت در مورد حواشی مردان آهنین

هر کسی دعوا میکند، اسمش را میگذارند قویترین مردان!
چاقوکشی در کار نبود
در سالهایی که محراب فاطمی و برادرانش در مسابقه مردان آهنین بدون رقیب به نظر میرسیدند، ظهور برادران قرایی باعث شد تا جذابیت این رقابت برای بینندگان تلویزیونی دو چندان شود. رضا قرایی که سه دوره به عنوان قهرمانی این مسابقات رسید، در سالهای اخیر به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شخصی خودش و برادرش رخ داد، بارها دچار حاشیه شد.

رضا قرایی که شایعات زیادی هم دنبالش هست، رستوران دارد.

در تاریخ مسابقات مردان آهنین تنها برادران قرایی توانستند سه نماینده همزمان در فینال داشته باشند.

ورزش می‌کنم اما آن طور که برای مسابقه تمرین می‌کردم، نیست. بالاخره حضور در مسابقه مردان ‌آهنین انگیزه‌ای برای ما در طول‌ سال بود اما دیگر دلیلی نمی‌بینم به خودم فشار بیاورم.

دوپینگ در مردان آهنین

هزینه تست دوپینگ زیاد است و به همین خاطر در مسابقات قویترین مردان صورت نمی‌گیرد. بستگی دارد دوپینگ را چطور تعریف کنیم. حتی خوردن قرص استامینوفن هم تست دوپینگ را مثبت می‌کند. من توصیه می‌کنم ورزشکاران از مکمل‌های خوب استفاده کنند وگرنه شاید دو روز قهرمان و مطرح شوند اما درنهایت به مشکلات کبدی و گوارشی می‌خورند. در سال‌های اخیر عوارض ناشی از همین مکمل‌ها باعث شده برخی فوت کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرشته کریمی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا قرایی
4.8/5 - (54 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه