بیوگرافی محسن مسن آبادی

5 سال پیش
بیوگرافی محسن مسن آبادی
4/5 - (152 امتیاز)

بیوگرافی محسن مسن آبادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محسن مسن آبادی از اراک یک بار به عنوان قوی ترین مرد ایران شناخته شد .

زندگینامه محسن مسن آبادی

بیوگرافی محسن مسن آبادی

فعالیت ورزشی

مسابقات قوی ترین مردان ایران با حضور قهرمانان کشوری در پارک کلاله منطقه سنجان اراک برگزار شد.

در پایان این مسابقات محسن مسن آبادی از اراک به عنوان قوی ترین مرد ایران شناخته شد و بهرام اکبری و امیرحسین یاوری به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

محسن مسن آبادی در خصوص آماده سازی خود و دیگر ورزشکاران استان برای حضور در مسابقات مردان آهنین افزود: بنده به اتفاق «محسن آخوندی» و «فرشید همتی» به مدت ۶ ماه مشغول آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات مردان آهنین بودیم که در طی این ۶ ماه به دلیل نداشتن مکان تمرین برای آماده سازی خود به بهشت زهرا هم روی آوردیم و نزدیک به دو ماه در آنجا مشغول به تمرین بودیم.

وی ادامه داد: برای مسئولان استان جای تاسف دارد که ورزشکارانی که در عرصه ملی فعالیت می کنند، به دلیل نبود مکان در بهشت زهرا تمرین کنند.

مسن آبادی دلایل عدم کسب مقام آخوندی و همتی در این دوره از مسابقات را تمرینات نامناسبی دانست که در بهشت زهرا انجام می دادند و افزود: متاسفانه به دلیل نداشتن وسایل مناسب تمرین، محسن آخوندی و فرشید همتی دچار آسیب دیدگی شدند و متاسفانه نتوانستند در این مسابقات مقامی کسب کنند.

مسن آبادی ادامه داد:

بعد از بازگشت به اراک در حالی که انتظار داشتم مسئولان از چهارمین مرد آهنی کشورمان استقبال گرمی به جا آورند، اما نه تنها آنها به استقبال بنده نیامدند، بلکه حتی طی تماسی از بنده تقدیر نکردند که این امر بسیار برای بنده جای تاسف دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهتاش فریبا

مسن آبادی ادامه داد: استان کرمانشاه دو ورزشکار در مسابقات قوی ترین مردان داشت که مسئولان آن استان تمام هزینه های تمرین آنها را پرداخت و به خوبی از ورزشکاران استان خود حمایت کردند اما در استان مرکزی علیرغم استقبال خوبی که مردم از این ورزش دارند، مسئولان هیچگونه حمایتی از نظر مالی و از لحاظ معنوی از ورزشکاران انجام نمی دهند و باید بگویم ورزش بدنسازی، در بین دیگر ورزش ها غریب واقع شده است و هیچگونه حمایتی از آن نمی شود.

محسن مسن آبادی ادامه داد:

متاسفانه در استان مسئولانی بودند که در راه ما برای شرکت کردن در این مسابقات سنگ اندازی می کردند. به گونه ای که چند روز مانده به برگزاری این مسابقات افرادی از خود استان با فدراسیون تماس گرفته و اعلام کرده بودند که ما مشکلات اجتماعی داریم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محسن مسن آبادی
4/5 - (152 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه