بیوگرافی میکائیل تاجر

5 سال پیش
بیوگرافی میکائیل تاجر
4.3/5 - (35 امتیاز)

بیوگرافی میکائیل تاجر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میکائیل تاجر زاده ۱۳۶۳ در شهرستان گنبد کاووس والیبالیست ایرانی است.

زندگینامه میکائیل تاجر

بیوگرافی میکائیل تاجر

فعالیت ورزشی 

سابقه حضور در تیم‌های نئوپان گنبد، استقلال گنبد، سایپا، دانشگاه آزاد، بانک کشاورزی، پیشگامان کویر یزد، متین ورامین، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز را در کارنامه خود دارد. تاجر که در شهرداری تبریز بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت در سال ۲۰۱۶ به تیم هاوش گنبد پیوست.

ملی
تاجر در ۱۳۸۶ توسط زوران گائیچ به تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شد و همچنین در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ توسط اسلوبودان کواچ به تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شد ولی در لیست نهایی تیم ملی قرارا نگرفت.

من همیشه تلاش می‌کنم تا در والیبال پیشرفت کنم. والیبال عشق من است. امسال در ترکیب تیم شهرداری تبریز سعی کردم بهترین بازی‌هایم را ارائه دهم. واقعا سال خیلی خوبی داشتم و خیلی خوشحالم.

وی افزود: از نظر بدنی شرایط خوبی دارم. نسبت به سال های قبل خیلی وزن کم کردم. تمرینات خوبی را انجام دادم. البته کلا استعداد چاقی ام خوب است. پارسال حدود هشت کیلو وزن کردم و به فرم ایده آل رسیدم.

بازیکن تیم شهرداری تبریز گفت:

راستش من در تعطیلات بعد از لیگ برتر استراحت کردم اما تا حدودی هم تمریناتم را ادامه دادم. ما در طول فصل هم خیلی سخت تمرین کردیم و در نهایت هم سوم شویم. بعد از لیگ به شهر خودم گنبد رفتم و مدتی استراحت کردم. با شروع تمرینات تیم ملی هم کار را سبک آغاز کردیم. هفته اول اصلا پرش نداشتیم. حالا به تدریج کارها سنگین تر می شود. امیدوارم رفته رفته به شرایط آرمانی برسم و در ترکیب اصلی تیم ملی باشم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لبران جیمز

تاجر تاکید کرد: انگیزه و هدف اصلی همه بازیکنان این است که در ترکیب تیم ملی بازی کنند. حالا یکی مثل من اصلا این شانس را نداشته است اما مطمئن هستم حتی فردی که ۱۰ سال سابقه پوشیدن این پیراهن را دارد، باز هم دوست دارد که در ترکیب ثابت باشد. این حد یک ورزشکار حرفه‌ای است. من هم خیلی دوست دارم در لیگ جهانی امسال بازی های خوبی انجام دهم.

وی در پایان گفت:

تیم ایران در گروه بسیار سختی قرار دارد اما فکر می کنم

والیبالیست های ایرانی پیش از این نشان داده اند که

پتانسیل زیادی دارند. همدلی و رفاقت بازیکنان بسیار

زیاد است. باید تلاش کنیم تا به مرحله نهایی لیگ جهانی امسال برسیم.

افتخارات ورزشی

نایب قهرمانی همراه با سایپا و متین در لیگ برتر
نایب قهرمانی باشگاه‌های آسیا همراه با سایپا
چهار دوره قهرمانی دانشجویان جهان
سومی در لیگ برتر همراه با شهرداری تبریز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میکائیل تاجر
4.3/5 - (35 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه