بیوگرافی فرهاد پیروت‌پور

5 سال پیش
بیوگرافی فرهاد پیروت‌پور
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی فرهاد پیروت‌پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرهاد پیروت پور زاده ۲ اسفند ۱۳۶۹ در مهاباد است.

زندگینامه فرهاد پیروت‌پور

بیوگرافی فرهاد پیروت‌پور

فعالیت ورزشی 

پیروت پور توسط ولاسکو به اردو تیم ملی والیبال مردان ایران در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ دعوت شد اما در لیست نهایی قرار نگرفت. وی در سال ۱۳۹۴ توسط کواچ دعوت به تیم ملی شد و در لیست نهایی قرار گرفت و بازیکن تعویضی امیر غفور شد. در دیدارهای دوستانهٔ تیم ملی ایران با تیم ملی فنلاند و جمهوری چک حضور داشت. پیروت پور در قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ به عنوان بهترین قطر پاسور مسابقات انتخاب شد.

اين بازيكن كه يكي از متعصب ترين و تاثيرگذارترين بازيكنان تيم شهرداري اروميه است، همواره در روزهاي سخت و بحراني در خدمت واليبال اروميه بوده و با توانمندي بالايي كه دارد تجربيات ارزشمند خود را در اختيار اين تيم گذاشته است.
بي احترامي چند تماشاگرنما به پدر و چند تن از اقوام فرهاد پيروت پور كه در روز بازي تيم هاي واليبال شهرداري اروميه و بانك سرمايه با لباس اصيل كردي در سالن غدير حضور داشتند، موجب دلخوري اين بازيكن، اعضاي خانواده و مردم شهرستان مهاباد شده است.

ماجرای توهین به پیروت پور از زبان خودش

من هميشه مورد لطف هواداران واقعي تيم شهرداري اروميه قرار گرفته ام و براي من حساب تماشاگرنماها با هواداران پرشور و واليبال دوست اروميه اي كاملا جداست.
وي اظهار كرد: متاسفم كه اين بي حرمتي توسط تعدادي تماشاگرنما، در حق پدرم و چند تن از اقوامم اتفاق افتاد ولي از اينكه اين اتفاق ناگوار، با واكنش قاطع حاضرين در سالن پاسخ داده شده است، بسيار خوشحالم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دیوید موسلبز

وي اظهار كرد: اين موضوع سوتفاهمي بود كه با وساطت و دلجويي شخص شهردار اروميه، مدير عامل باشگاه و اعضاي شوراي شهر اروميه در جهت رفع دلخوري هايي ايجاد شده ختم به خير شد و تمام تلاش من در ادامه رقابتهاي ليگ برتر كشور حضوري پرقدرت در جهت كسب موفقيت هاي روزافزون است.

پيروت پور همچنين گفت:

همه ما با هر قوميت و دين و مذهبي كه     باشيم

در نهايت ايراني و متعلق به اين كشور هستيم   و

بايد تنها هدفمان رسيدن به تعالي و موفقيت  هاي

روزافزون براي ايران اسلامي باشد و نبايد      كاري

كنيم كه داشتن قوميت و مذهب ترك، كرد،   شيعه

و سني موجب نفاق و تفرقه بين مردم ايران  شود.

وي افزود: من اين جريان را به طور كامل به فراموشي سپرده ام و پس از دو روز تعطيلي به علت مراسم عزاداري تاسوعا و عاشوراي حضرت امام حسين(ع)، تمرينات منسجم و هدفمند خود را از روز يكشنبه(امروز) به همراه ساير هم تيمي هايم آغاز مي كنم.
به گزارش ايرنا، روز چهارشنبه گذشته در ديدار بين تيم شهرداري اروميه و بانك سرمايه در چارچوب رقابت هاي هفته اول ليگ برتر واليبال تعدادي از تماشاگرنماها در واكنش به حضور پدر و بستگان فرهاد پيروت پور بازيكن كرد مهابادي تيم شهرداري اروميه در جايگاه ويژه با لباس كردي، اقدام به سر دادن برخي شعارهاي قومتي كردند كه در نهايت پدر و بستگان پيروت پور سالن بازي را ترك كردند.

افتخارات ورزشی

جزو هشت بازیکن برتر سال لیگ برتر والیبال ایران ۹۱–۱۳۹۰
نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵
بهترین پشت خط زن والیبال قهرمانی آسیا

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هری فورستر
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرهاد پیروت‌پور
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه